کد خبر : 1824773 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 12:27 | 5.7K بازدید | 1 دیدگاه

تمجید سرمربی هوادار از فرهاد مجیدی

عنایتی: کل ترکیب تیمم را با خیال راحت عوض می‌کنم

رضا عنایتی شب گذشته در برنامه فوتبال برتر حاضر شد و گفت یک تیم برای رسیدن به موفقیت نباید وابسته به فرد باشد که همین موضوع باعث قهرمانی استقلال شده است.

عنایتی: کل ترکیب تیمم را با خیال راحت عوض می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی هوادار در خصوص صعود تیمش به لیگ برتر گفت: من ۳ یا ۴ بار معجزه را در زندگی‌ام دیدم؛ معجزه این نیست که به یک‌باره اتفاقی عجیب و غریب برای شما بیفتد، معجزه لیوان آبی است که جایی درست به دست تو می‌آید یا هزار تومان پول است که می‌تواند شما را از جایی رد کند. با یک همدلی و گروه خوب تیم بالا آمد و به همراه کسانی که بسیار کمک کردند لیگ برتری شدیم.

او در مورد حضورش در لیگ برتر با همان بازیکنان بیان کرد: ما کل اسکلت تیم را نگه داشتیم و من باور داشتم که این تیم می‌تواند کارهای بزرگ انجام دهد و خداراشکر شرایط‌مان خوب است. تیم نباید وابسته به یک فرد باشد؛ من الان تیمی دارم که می‌توانم ۱۱ بازیکن را کنار بگذارم و ۱۱ بازیکن دیگر را به زمین بفرستم. اگر بازی‌های من را ببینید حداقل ۶ یا ۷ تغییر در هر بازی دارم چون می‌دانم تیم من وابسته به فرد نیست. یکی از نکات بارز استقلال این بود.

عنایتی درباره عملکرد مجیدی و قهرمانی آبی‌ها افزود: هر کسی جای فرهاد مجیدی بود می‌گفت دو دفاع وسط من را گرفتند و بیچاره شدم. از فردای آن اتفاق مصاحبه می‌کرد و می‌گفت هوادار ببین! دو دفاع وسط من را گرفتند و اگر باختم چون این دو بازیکن نبودند ولی ما یک مصاحبه از فرهاد ندیدیم که بخواهد دنبال بهانه باشد. بحث روانی را کامل به تیم آورده بود که ما فقط باید برنده شویم، بزرگ‌تر از بهانه‌هایمان هستیم و باید بیش‌تر از آن‌ها تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم و فکر می‌کنم یک الگو خوبی تشکیل شد تا کم‌تر حرف بزنیم و بیش‌تر کار کنیم.

دیدگاه‌ها