کد خبر : 1824778 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 12:47 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

نتیجه گرفتن با این جوانان جسارت و شجاعت می‌خواست

صالحی: مجتبی حسینی ارزش پیکان را سه‌برابر کرد

کاپیتان تیم پیکان تهران معتقد است پیکان با ترکیب جوانی که در اختیار دارد تا اینجای فصل شاهکار کرده است.

صالحی: مجتبی حسینی ارزش پیکان را سه‌برابر کرد

ابراهیم صالحی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تیم پیکان در فاصله 3 هفته مانده به پایان مسابقات بیان کرد:‌ خوشبختانه شرایط خوبی از نظر فنی و روحی داریم. همه بازیکنان زیر نظر کادرفنی تمرینات را به بهترین شکل انجام می‌دهند و قصدمان این است که لیگ را با رتبه ای خوب به پایان برسانیم.
او ادامه داد: اگرچه دو سه هفته ای است از نظر نتیجه گیری چندان خوب کار نکردیم اما یادتان  نرود که در میانه فصل یک قرعه عجیب به ما خورد؛ ما در 3 هفته متوالی با استقلال،‌ پرسپولیس و سپاهان بازی کردیم و بازی کردن مقابل این تیم ها بسیار دشوار است. از طرفی ما نیز تیم بسیار جوانی هستیم و اکثر بازیکنان ما تجربه کافی را برای حضور در لیگ برتر ندارند. با این حال امیدوار هستیم روزهای بهتری را در 3 هفته پایانی پشت سر بگذاریم.
کاپیتان پیکان با اشاره به جوانی تیمش در لیگ بیست و یکم گفت: من بیش از 10 سال است که در فوتبال ایران حضور دارم و یادم نمی‌آید هیچ سالی یک تیم اینقدر جوان بوده باشد. در ترکیب ثابت ما فقط سه، چهار بازیکن دهه هشتادی بازی می‌کنند. از طرف دیگر اکثر بازیکنان ما زیر 23 سال هستند و ورود به مسابقات با این شرایط بسیار سخت است. اگر شما به قراردادهای بازیکنان ما نگاه کنید، واقعا خنده تان می‌گیرد. به جرات می‌گویم که کمترین هزینه را در لیگ برتر کردیم و الان هم با توجه به شرایط تیم هفتم هستیم.

1714122


صالحی درباره نقش مجتبی حسینی در این عملکرد تاکید کرد: به نظر من مجتبی حسینی با این تیم جوان شاهکار کرده است. شاید هیچ مربی دیگری جسارت نداشته باشد چنین تیم جوانی را با میانگین سنی 22، 23 سال وارد مسابقات لیگ برتر کند. واقعیت این است که ما خودمان ابتدای فصل کمی نگران بودیم اما مجتبی حسینی ثابت کرد کارش را بلد است. به بودجه تیم ما نگاه کنید، فکر می‌کنم جمع مبالغ قراردادهای تیم ما حدود 20 میلیارد تومان باشد، اما مجتبی حسینی طوری این جوانان را پرورش داد که همین حالا همه آنها از تیم های بزرگ فوتبال ایران پیشنهادهای خوبی دارند. فکر می‌کنم الان مبلغ قراردادهای این جوانان در مجموع حدود 60 میلیارد تومان باشد و باشگاه پیکان با توجه به داشتن قراردادهای بلندمدت با بازیکنان جوان این ارزشمند شدن را مدیون مجتبی حسینی است.
او افزود: او واقعا کاری بزرگ انجام داده است. امیدوارم این 3 هفته پایانی نیز با نتایج خوب همراه شود تا بتوانیم رتبه ای آبرومند به دست آوریم و جواب اعتماد کادرفنی را بدهیم.
صالحی درباره بازی با فولاد در هفته بیست و هشتم افزود: قطعا کار سختی در این بازی خواهیم داشت. فولاد تیم قدرتمندی است که نتایج خوبی کسب کرده است. این تیم در لیگ قهرمانان آسیا عالی کار کرد و بی تردید برای موفقیت باید تلاش زیادی به کار بگیریم. امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشد و در نهایت با نتیجه مطلوب زمین بازی را ترک کنیم.

دیدگاه‌ها