کد خبر : 1824784 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 13:06 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

سلام به لیگ برتر از طریق هواپیما

ماه به جای هواداران روی سکوهای کرمان!

مس کرمان در هفته سی ام رقابت های لیگ یک بازی بسیار حساس و نفس گیری برابر ویستاتوربین در کرمان داشت.

ماه به جای هواداران روی سکوهای  کرمان!

به گزارش "ورزش سه"، جدال دو تیم یکی برای پیدا کردن راه صعود به لیگ برتر بود و دیگری به دنبال فرار از مناطق سقوط به لیگ دو و همین سبب شده بود یکی از سخت ترین بازی های این هفته های حساس لیگ یک در کرمان رقم بخورد.
اما پیروزی یک بر صفر شاگردان فرزاد حسین خانی سبب شد که مس کرمان در فاصله چهار هفته مانده به پایان رقابت ها و با توجه به تساوی آرمان گهر نزدیک ترین رقیب این تیم برابر خوشه طلایی، با یک اختلاف هشت امتیازی تقریبا صعود این تیم را به لیگ برتر قطعی کند.
نکته جالب اینکه مس ظاهرا از طریق بازی با تیم های متعلق به هواپیمایی ها همواره صعود خود را به لیگ برتر هموار می کند... در لیگ یک سال 1384 که مس به لیگ برتر صعود کرد، این اتفاق با پیروزی بر تیم هما اتفاق افتاد و حالا مس این اتفاق را با برد برابر ویستاتوربین دیگر تیم متعلق به شرکت های هواپیمایی رقم می زند تا این هواپیماها هواداران مس کرمان را به بالاترین مرز خوشحالی خود در لیگ یک رسانده باشند.
در شبی که هواداران مس کرمان روی سکوهای ورزشگاه باهنر غایب بودند تا منظره روشن کردن چراغ قوه تلفن های همراه آنان، تداعی گر انعکاس ستاره های کویر در این ورزشگاه نباشد، ابر ماه آسمان کویر کرمان جور آن ها را کشید و طلوع زیبایی بر فراز این ورزشگاه کرد.
طلوع زیبای این ماه سبب شده بود که همه عوامل حاضر در ورزشگاه برای لحظاتی مبهوت زیبایی این صحنه شوند و خوراک جذابی برای شکار سوژه عکاسان گردد.
پیج باشگاه مس کرمان نیز با انتشار این تصاویر شعر معروف احمد شاملو با صدای فرهاد مهراد را منتشر کرد و در آستانه صعود این تیم به لیگ برتر نوشت: آخرش يه شب
ماه مياد بيرون،
از سرِ اون کوه
بالایِ دره
رویِ اين ميدون
رد می‌شه خندون
يه شب ماه مياد

1714127
1714130
1714131
1714128

دیدگاه‌ها