کد خبر : 1824807 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 15:38 | 5.8K بازدید | 4 دیدگاه

قطعا تیم مشکلات فنی داشت اما...

بادامکی: پرسپولیس این فصل عملکرد بدی نداشت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم با وجود مشکلات مدیریتی و اشتباهات داوری، نتایج خوبی کسب کرده است.

بادامکی: پرسپولیس این فصل عملکرد بدی نداشت

به گزارش "ورزش سه"، حسین بادامکی درباره دلیل ناکامی پرسپولیس در کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و یکم به خبرنگار ما گفت: پرسپولیس امسال مشکلاتی داشت که هیچ‌کدام از تیم‌های دیگر لیگ نداشتند و همین مشکلات بیرون از زمین و حواشی باعث شد تا این تیم تمرکز کافی را نداشته باشد و متاسفانه مقابل تیم‌هایی امتیاز از دست بدهد که هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد. شرایط امسال متفاوت بود و تیم آرامش و تمرکز کافی را نداشت؛ ضمن اینکه بقیه تیم‌ها هم برابر سرخ‌پوشان با تمام توان و انگیزه بازی می‌کردند و شرایط به نفع‌شان بود. همه این مسائل دست به دست هم داد تا پرسپولیس نتواند عملکرد سال‌های گذشته را داشته باشد. هر چند من معتقدم اگر شرایط‌مان مناسب بود قطعا قهرمان می‌شدیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا مسائل فنی را در عدم قهرمانی پرسپولیس بیشتر دخیل می‌داند یا از نظر داوری‌ها و حواشی خارج از زمین تاثیر بیشتری داشته‌اند گفت: وقتی یک تیم نتیجه می‌گیرد همه این مسائل مثل پازل کنار هم قرار می‌گیرند و تیم موفق می‌شود و وقتی هم که موفق نمی‌شود قطعا این تکه‌های پازل ایراد داشته‌اند. قطعا ما هم مشکل مدیریتی، هم مشکل داوری و هم مشکل فنی داشته‌ایم و همه اینها در‌ نتیجه نگرفتن پرسپولیس دخیل بوده است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد یحیی گل‌محمدی و اینکه از نظر او این سرمربی باید همچنان در پرسپولیس حضور داشته باشد یا خیر گفت: تصمیم گیرنده برای ادامه همکاری آقای گل‌محمدی من نیستم و قطعا خودشان شرایط تیم را بهتر می‌دانند اما در مجموع از نظر‌ من با توجه به مشکلاتی که وجود داشت، امسال عملکرد پرسپولیس بدی نداشته و همین که تا هفته‌های پایانی برای قهرمانی می‌جنگیدیم خوب بوده اما مشکل این بود که ما تمرکز لازم را نداشتیم و همچنین آسیب دیدگی بازیکنان اصلی تیم در مقاطع حساس فصل هم ضربه زیادی به تیم زد.

بادامکی در واکنش به اینکه هواداران به عدم ارائه بازی زیبا از سوی پرسپولیس گلایه دارند گفت: بعد از پنج سال قهرمانی قطعا توقع‌ها از پرسپولیس بالا رفته اما تیم‌های دیگر هم بیکار ننشسته‌اند و همه آنالیز می‌کنند و نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی می‌کنند. این مسئله هم باعث می‌شود یک تیم در کل فصل نتواند آنطور که باید بازی کند. علاوه بر اینها باز هم تاکید می‌کنم وقتی یک تیم مهره‌های کامل را در اختیار نداشته باشد، قطعا تاثیر آن در کار فنی تیم دیده خواهد شد. من برای نظرات هواداران احترام زیادی قائلم و به هر حال پرسپولیس باید همیشه بهترین باشد اما باید مقداری منصفانه هم به قضیه نگاه کنیم و خدایی نکرده کسی را نکوبیم. پرسپولیس پنج سال قهرمان لیگ شده و دو بار تا فینال آسیا رفته و ما باید این نکات را در نظر بگیریم؛ طبیعی است که یک تیم در یک فصل‌ نتواند در حد توقع ظاهر شود.

پیشکسوت فوتبال مشهد درباره وضعیت نامناسب شهرخودرو در جدول رده‌بندی لیگ برتر نیز بیان کرد: من امیدوارم شهرخودرو بتواند در لیگ برتر بماند هر چند که سه بازی آینده بازی‌های سختی هستند و رقبا هم تمام تلاش‌شان را می‌کنند که بهترین نتایج را بگیرند.

او با اشاره به مشکلات این تیم که باعث وضعیت فعلی شده توضیح داد: شهرخودرو مشکلات مدیریتی زیادی داشته و حواشی، ضربه زیادی به این تیم زد. وقتی یک تیم را به‌خاطر یک‌سری مسائل مشخص از شهر خودش دور می‌کنید، شاید روی برخی مشکلات پوشیده شود اما حل نمی‌شود و این اتفاقات هم رخ می‌دهد. تیمی که باید در مشهد بازی کند ۲۴ ساعت قبل از بازی می‌آید و این پرواز‌های متوالی و عدم وجود استراحت و تمرین مناسب روی عملکرد تیم تاثیر می‌گذارد. تیم خصوصی است و آقایان هم هرطور که خودشان دوست دارند عمل می‌کنند اما ضربه آن را فوتبال خراسان و جوان‌هایی که می‌خواهند در آینده در فوتبال مطرح شوند می‌خورند و متاسفانه کسی هم پاسخگو نیست. در صورت سقوط شهرخودرو دوباره استعداد‌های یک نسل از فوتبال خراسان می‌سوزد.

بادامکی در پایان گفت: امیدوارم شهرخودرو در سه بازی آینده بهترین نتایج را بگیرد و رقبا هم آنطور که باید نتیجه نگیرند تا این تیم در لیگ برتر بماند و سهمیه حفظ شوند. خیلی‌ها برای این تیم زحمت کشیدند و خون دل خورده‌اند و واقعا حیف است که سقوط کند. همچنین امیدوارم برای پرسپولیس هم اتفاقات خوبی رخ بدهد.

دیدگاه‌ها