کد خبر : 1824827 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 17:44 | 725 بازدید | 0 دیدگاه

قهرمان لیگ برتر قایقرانی آب‌های آرام مشخص شدند

تیم‌ زنان بحروبر گستر و تیم مردان ملوان نداجا قهرمان لیگ برتر قایقرانی آب‌های آرام کشور شدند.

قهرمان لیگ برتر قایقرانی آب‌های آرام مشخص شدند

به گزارش ورزش سه و به نقل از مهر، هفته چهارم از رقابت‌های لیگ برتر قایقرانی آب‌های آرام کشور امروز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه به میزبانی دریاچه مجموعه آزادی تهران در بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

قایقرانان در بخش بانوان در مواد کایاک انفرادی ۲۰۰ متر، کایاک انفرادی ۵۰۰ متر، کایاک دونفره ۵۰۰ متر، کانوی انفرادی ۲۰۰ متر، کانوی انفرادی ۵۰۰ متر، کانوی دونفره ۵۰۰ متر و مسابقه امدادی (۴ در ۲۰۰ متر) و در بخش آقایان تیم‌ها در مواد کایاک انفرادی ۱۰۰۰ متر، کایاک انفرادی ۵۰۰ متر، کایاک دونفره ۵۰۰ متر، کایاک چهارنفره ۵۰۰ متر، کانوی انفرادی ۱۰۰۰ متر، کانوی انفرادی ۵۰۰ متر، کانوی دونفره ۵۰۰ متر و مسابقه امدادی (۴ در ۲۰۰ متر) با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تیم‌های صنایع هرمزگان، بحر و بر گستر، اطلس تجارت، میداف و مقاومت در بخش بانوان و باشگاه‌های ملوان نداجا، دانشگاه آزاد، مقاومت، عقاب میداف و اطلس تجارت در بخش آقایان لیگ برتر آب‌های آرام رقابت کردند.

در بخش بانوان بحروبر گستر با ۲۵۲ امتیاز قهرمان شد، صنایع هرمزگان با ۲۴۷ امتیاز مقام دوم را کسب کرد و میداف با ۱۹۳ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

در بخش مردان نیز ملوان نداجا با ۳۲۰ امتیاز قهرمان شد، دانشگاه آزاد با ۳۱۱ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و عقاب نهاجا با ۲۰۰ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

در پایان این رویداد، جشن قهرمانی لیگ در سالن هگمتانه هتل المپیک با اهدای کاپ و مدال‌ها به تیم هدی برتر برگزار شد.

دیدگاه‌ها