کد خبر : 1824895 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 09:31 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

باید نساجی را با اختلاف ۲ گل می‌بردیم؛

پورمحمد: ۹۰ دقیقه از پشت‌بام تشویق شدیم

دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان معتقد است تیمش شایستگی ماندن در لیگ برتر را دارد.

پورمحمد: ۹۰ دقیقه از پشت‌بام تشویق شدیم

به گزارش "ورزش سه"، مسعود پورمحمد درباره تساوی اخیرشان مقابل نساجی مازندران گفت: اگر بازی را دیده باشید، می‌دانید که ما کاملا سوار بر بازی بودیم و اگر یک مقدار خوش‌شانس بودیم، با اختلاف دو گل برنده می‌شدیم.  ضمن احترام به نساجی، ما خیلی بهتر کار کردیم و فرصت‌های زیادی هم داشتیم که فقط یکی از آنها تبدیل به گل شد.

او با اشاره به تشویق تماشاگران نفت MIS از پشت‌بام خانه‌ها و بلندی‌های اطراف ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان ابراز کرد: واقعا یکی از بهترین هواداران فوتبال را شهر ما دارد. با اینکه ۲۴ ساعت مانده به شروع بازی اعلام کردند نمی‌توانند در ورزشگاه حضور داشته باشند، اما دیدید که در تمام بلندی‌های اطراف استادیوم حضور داشتند و ۹۰ دقیقه تیم را تشویق کردند تا نتیجه بگیریم.

دروازه‌بان با تجربه نفت مسجدسلیمان با اشاره به نمایش خوبی که مقابل نساجی داشت، ابراز کرد: خیلی برای این بازی انگیزه داشتم و می‌دانستم نتیجه گرفتن در این بازی چقدر برای نفت و مردم مسجدسلیمان اهمیت دارد. هرچه در توان داشتم، گذاشتم ولی متاسفانه روی یک ریباند گل خوردم که خیلی حسرت خوردم. با این حال خدا را شکر یک امتیاز گرفتیم تا شرایط جدولی ما یک مقدار بهتر شود.

پورمحمد در خصوص کار با رضا مهاجری در نفت MIS گفت: خوشبختانه از زمان حضور آقا رضا شرایط تیم تغییر کرده و بچه‌ها با روحیه بهتری کارشان را انجام می‌دهند. خدا را شکر تیم در چند بازی اخیر روند خوبی طی کرده و مطمئن باشید با انگیزه بالایی که آقای مهاجری و کادر فنی در تیم به وجود آوردند، این تیم در لیگ برتر می‌ماند. ایشان سبک رفتاری و کاری خاصی دارد که به دل بچه‌ها نشسته و توانسته تیم را جمع کند و از آنها به بهترین شکل بازی بگیرد.

او با اشاره به شرایط مالی نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: نمی‌خواهم به جزئیات بپردازم، اما لازم است بگویم آقای یزدی‌زاده مدیرعامل باشگاه در حد توان تلاش می‌کند تا به تیم پول تزریق شود و البته وعده‌های نشدنی نمی‌دهد و واقعیت را می‌گوید؛ همین موجب شده بازیکنان آرامش خاطر بیشتری برای بازی‌های پایانی فصل داشته باشند.

دروازه‌بان با تجربه نفت مسجدسلیمان در خصوص دیدار فردا مقابل گل‌گهر گفت: با تیم بسیار قابل احترام و شایسته‌ای بازی داریم که به نظرم جایگاهش بالاتر از رتبه چهارم است؛ با این حال بازیکنان ما در این هفته‌ها به نام تیم‌های حریف توجه نمی‌کنند و می‌خواهند تا بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند.

دیدگاه‌ها