کد خبر : 1824902 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 09:55 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

رضایی: هنوز با هیچ تیمی توافق نکرده‌ام

دارنده مدال نقره المپیک تاکید کرد که برای لیگ کشتی با هیچ تیمی توافق نکرده است.

رضایی: هنوز با هیچ تیمی توافق نکرده‌ام

به گزارش "ورزش سه" علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، درباره برنامه‌های لیگ کشتی و اینکه قرار است مسابقات از نیمه دوم مهرماه آغاز شود آیا با تیمی وارد مذاکره شده یا خیر؟ عنوان کرد: با چند نفر مذاکره داشتم اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ام. با توجه به اینکه من با تیم کشتی ناشنوایان به برزیل رفته بودم در این زمینه فعلا با آقای یاری صحبتی نداشتم. در اولین فرصت با او تماس می‌گیرم تا ببینم کارها به چه صورت خواهد بود.

وی در خصوص لغو بازی‌های آسیایی و اینکه فدراسیون کشتی حالا تمرکز خود را روی مسابقات جهانی گذاشته، تصریح کرد: چین به خاطر شرایط کرونا این مسابقات را لغو کرد و طبیعتاً باید تیم اول ما به مسابقات جهانی برود، این تصمیم درستی است البته بازیهای آسیایی فرصت خوبی بود که از دست رفت. شاید بازی‌های کشورهای اسلامی بتواند در بعضی از اوزان به ما کمک کند.

دارنده مدال نقره المپیک در پاسخ به این سوال که اگر این بازی‌ها سال آینده برگزار شود با توجه به مسابقات کسب سهمیه در رقابت‌های جهانی کشتی باز هم چالش وجود خواهد داشت، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هر دوره بازی‌های آسیایی تقریباً با مسابقات جهانی همزمان است چه بازی‌های آسیایی امسال برگزار شود چه سال بعد باز هم چالش‌برانگیز است.

این پیشکسوت کشتی آزاد کشورمان همچنین درباره عدم رقابت یزدانی، قاسم‌پور و زارع به مدت طولانی، اظهارداشت: این موضوعی است که از قبل در چرخه اعلام شده بود که مدال‌آوران به مرحله آخر می‌روند این امتیازی است که در چرخه تعریف شده و البته به نظر من درست بود. چون شما می‌توانید به جوانان در قالب مسابقات قهرمانی کشور که به رقابت‌های آسیایی رفتند فرصت دهید. نمی‌توانیم از نفرات اصلی در همه مسابقات استفاده کنیم، به نظرم این نقطه عطفی در چرخه است که اگر هر سال این مسئله انجام شود بسیار خوب است.

دیدگاه‌ها