کد خبر : 1824970 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 14:09 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

با رفع مصدومیت؛

اسلامی مقابل هوادار بازی می‌کند (عکس)

مهاجم نساجی امیدوار است روند گلزنی‌هایش برای این تیم را امشب هم ادامه بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران امروز نخستین بازی لیگ برتر در هفته بیست و هشتم را مقابل هوادار تهران برگزار می‌کند که خط حمله این تیم برای دومین بازی پیاپی با حضور مهاجم گلزن این تیم شکل خواهد گرفت؛ بازیکنی که در دو دیدار پایانی در حضور ساکت الهامی شرایط متفاوتی سپری کرد ولی مجددا به روند گلزنی بازگشته است.

کریم اسلامی که در این فصل بهترین گلزن نساجی به شمار می‌رود، پس از اینکه در شروع نیمه دوم دیدار فینال جام حذفی مقابل آلومینیوم تعویض شد، در دیدار لیگ برتری برابر اراکی‌ها و بازی با مس رفسنجان در ترکیب ابتدایی قرار نگرفت تا فرصت زیادی هم برای تداوم روند گلزنی خود نداشته باشد، اما او دوباره در دیدار قبل برابر نفت MIS شرایط خوبی را تجربه کرد.
1714371

1714372
این مهاجم با تجربه که در دیدار اخیرشان مقابل نفت مسجدسلیمان موفق به گلزنی شد و هشتمین گل خود در فصل جاری لیگ برتر را به ثمر رساند، امیدوار است امروز هم برابر هوادار تهران نمایش خوبی داشته باشد و بتواند آمار گلزنی خود را در فاصله سه هفته مانده تا پایان لیگ بهتر کند.

نساجی مازندران در دیدار امروز با وجود بازگشت کریم اسلامی، اما علیرضا حقیقی دروازه‌بان خود را بخاطر مصدومیت در اختیار ندارد و نمی‌تواند از این بازیکن مقابل تیم هوادار بهره ببرد.

دیدگاه‌ها