کد خبر : 1824992 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 16:03 | 24.1K بازدید | 1 دیدگاه

تکرار کابوس برای اینتر؛

یک قربانی جدید؛ تیمی که دوست ندارد مدعی باشد!

به نظر می رسد اینتر همانند تابستان سال گذشته باز هم چاره ای جز فروش ستاره های بزرگ خود ندارد.

یک قربانی جدید؛ تیمی که دوست ندارد مدعی باشد!

به گزارش "ورزش سه"، نشریه گاتزتا دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد اینتر باید هزینه های خود را تا 15 درصد بیشتر نسبت به قبل در پنجره نقل و انتقالات تابستانی کاهش داده و در حقیقت 70 میلیون یورو پس انداز کند. بدین ترتیب گزینه  فروش یکی از ستاره های این تیم روی میز مدیران نراتزوری قرار گرفته است. البته آنها سعی خواهند کرد با فروش برخی از بازیکنان کمتر مورد استفاده کادر فنی، مبلغ مورد نیاز خود را به دست آورند، اما ممکن است این راه حل نیز برای رسیدن به اهداف مالی باشگاه کافی نباشد. بنابراین احتمال دارد دوباره اینتر در پایان فصل مجبور به فروش یکی از ستاره های بزرگ خود شود.

1714421

بر خلاف تصور، لائوتارو مارتینز در لیست فروش اینتر نیست و نراتزوری تمایلی به مذاکره در مورد پیشنهادات برای ال تورو ندارد. خود لائوتارو نیز مایل است در اینتر بماند و پروسه جدایی این بازیکن منتفی شده است. اما الساندرو باستونی مورد توجه باشگاه منچسترسیتی و  پپ گواردیولا قرار گرفته و شاید اینتر نتواند در مقابل پیشنهاد این باشگاه مقاومت کند. در واقع یکی از بین باستونی، نیکولو بارلا، میلان اشکرینیار و دنزل دامفریس در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب جدا خواهند شد.

اینتر در تابستان سال گذشته اشرف حکیمی و روملو لوکاکو را با مجموع مبلغ 183 میلیون یورو فروخت و به همین دلیل آنتونیو کونته نیز تصمیم گرفت این باشگاه را ترک کند. اما حالا سیمونه اینزاگی از برنامه های باشگاه آگاه بوده و با علم به جدایی احتمالی یکی از ستاره های ترکیب نراتزوری در پایان فصل، قرارداد خود را تمدید خواهد کرد.

دیدگاه‌ها