کد خبر : 1825067 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 23:20 | 6.6K بازدید | 4 دیدگاه

قاسمی: هنوز نفهمیدیم چرا داور گل ذوب آهن را قبول نکرد

مدافع باسابقه ذوبی‌ها می‌گوید با اینکه چند روز از بازی این تیم برابر تراکتور گذشته است آنها هنوز نفهمیدند که داور به چه دلیل گل سالم و البته سه امتیازی آنها را مردود اعلام کرد.

قاسمی: هنوز نفهمیدیم چرا داور گل ذوب آهن را قبول نکرد

به گزارش ورزش سه، آرمان قاسمی مدافع تیم ذوب آهن در مورد بازی با تراکتور گفت: یک‌سری از آدم‌های معلوم‌الحال دنبال این بودند تا با حرف‌هایی که می‌زنند ذوب را تحریک به انجام بازی هجومی کنند اما به لطف خدا ما توانستیم بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دهیم و به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. در این بازی خانگی مقابل تراکتور هم به دنبال سه امتیاز بودیم، ما در بازی مقابل تراکتور یک گل سالم به ثمر رساندیم که با اشتباه داور همراه بود. کمک داور این گل را سالم اعلام کرد و با هجوم برخی بازیکنان تراکتور به سوی داور، گل کاملا درست تیم ما، به اشتباه آفساید اعلام شد.

او در این‌باره ادامه داد: ما هنوز هم نفهمیدیم که چرا داور آن گل را قبول نکرد. جالب اینکه در بازی هم برخی بازیکنان تراکتور از مردود اعلام شدن گل تعجب کرده بودند، بعد از بازی برابر پرسپولیس ما در این دیدار به دنبال برد بودیم و با این فکر به میدان رفتیم اما در نهایت موفق به انجام این کار نشدیم.

قاسمی در ادامه گفت: هر چند معتقدم که باید به‌روزترین ابزارها را در اختیار داوران گذاشت اما این سرمایه سوزی از تیمی مانند ذوب آهن هم صحیح نیست. من همیشه می‌گویم اگر به‌دلیل اعتراض یا هر دلیل دیگری یک تیم را جریمه و محروم می‌کنند باید همین واکنش را در قبال داوران نیز داشت.

او در ادامه گفت: برتری در دیدار مقابل تراکتور می‌توانست دستی بر سر و روی اوضاع ما در جدول رده بندی بکشد اما مثل حالا که حقمان خورده شد، از همان ابتدای لیگ، هیچ‌وقت کم نیاوردیم و روی اعتقاد به فوتبال پاکمان مانده‌ایم.

مدافع ذوبی‌ها در پایان گفت: این هفته با تیم فجر سپاسی بازی داریم، تیمی که چیزی برای از دست دادن ندارد و برای رهایی از سقوط برابر ما به میدان خواهد رفت، پس از همین الان می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل را در پیش داریم.

دیدگاه‌ها