کد خبر : 1825081 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 09:51 | 12K بازدید | 2 دیدگاه

مورینیو: شاید تا ۷۰ سالگی در رم ماندم!

به نظر نمی‌رسد که ژوزه مورینیو به این زودی‌ها قصد خداحافظی از فوتبال داشته باشد.

مورینیو: شاید تا ۷۰ سالگی در رم ماندم!

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو از ابتدای این فصل هدایت رم را برعهده گرفت. اگرچه در مقطعی انتقاداتی نسبت به عملکرد سرمربی پرتغالی مطرح شد اما نهایتا او توانست جالوروسی را به فینال رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا برساند و حالا این تیم بعد از مدت‌ها در آستانه کسب یک جام اروپایی قرار گرفته است.

ژوزه مورینیو در مصاحبه‌ای پیرامون احتمال حضور طولانی مدتش روی نیمکت رم گفت: "فرگوسن بیش از 20 سال در منچستریونایتد باقی ماند. اگر من هم بخواهم مثل او باشم باید تا 79 سالگی اینجا بمانم. شاید بتوانم تا 70 سالگی بمانم. من این سوال را درک می‌کنم، من اینجا بودن را دوست دارم و فکر می‌کنم شما می‌توانید این را ببینید. من یک پروژه سه ساله را پذیرفته‌ام، ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. من به جدایی قبل از پایان قراردادم فکر نمی‌کنم، اما اجازه دهید ببینیم پروژه چگونه شکل می‌گیرد. گاهی شبیه چیزی است که فرد تصور می‌کند، گاهی اوقات متفاوت است."

1711291

برخی هواداران فوتبال ژوزه مورینیو و کارلو آنچلوتی را مربیانی تمام شده می‌دانستند اما هر دو آنها موفق شدند در این فصل تیم‌هایشان را به فینال لیگ‌های اروپایی برساند. مورینیو در ادامه گفت: "مشکل کارلو این است که او نتوانسته در اورتون قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. انتظار داشتند من قهرمان سری‌آ شوم. با این حال من اصلا نگران این مسئله نبودم.  من خودم را می‌شناسم و کارلو را هم به‌خوبی می‌شناسم. ما تصمیم خواهیم گرفت که چه زمانی بازنشسته شویم. اگر کسی منتظر آن باشد، باید بیشتر صبر کند زیرا به این زودی اتفاق نخواهد افتاد."

دیدگاه‌ها