کد خبر : 1825258 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 00:05 | 17.2K بازدید | 1 دیدگاه

بعد از جشن قهرمانی، یکسری حرف‌ها را می‌‎زنیم

کریمی: هیات مدیره استقلال فوتبال برتر را تحریم نکرده است

عضو هیات مدیره استقلال می گوید بعد از جشن قهرمانی این تیم یکسری حرف ها را بر زبان خواهد آورد.

کریمی: هیات مدیره استقلال فوتبال برتر را تحریم نکرده است

به گزارش "ورزش سه"، حجت کریمی بعد از تساوی استقلال و آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران گفت: با حضور تماشاگران شور و حالی که باید، به استادیوم برگشت. دل هواداران هم شاد شد که در استادیوم حضور دارند. خداراشکر که قهرمان شده ایم و به تمام هواداران تبریک می گویم. انشاالله جشن قهرمانی هم می گیریم.
او درباره ادعای برخی اعضای هیات مدیره مبنی بر داشتن طلب از باشگاه بیان کرد: برخی دوستان بودند که به عنوان کمک و اسپانسر آمده بودند اما بعدها که در هیات مدیره تغییر و تحول انجام شد، اسنادی را ثبت کرده بودند. آنهایی که ثبت شده بود را ما پرداخت خواهیم کرد، ولی برخی از اسناد هست که اصلا ثبت نشده و باید از وزارت ورزش پیگیری کنند. دوست ندارم اسامی را دوباره اعلام کنم تا حاشیه ای ایجاد شود.

عضو هیات مدیره استقلال درباره میزان دریافتی از کارگزار و بدهی 36 میلیاردی به سازمان لیگ بابت تبلیغات محیطی تاکید کرد: بدهی ها به سازمان لیگ و بقیه را پرداخت خواهیم کرد. تا جایی که من در جریان هستم، قرارداد کارگزار برخی مشکلات خورده بود. خود آقای آجورلو پیگیر کار هستند.
کریمی درباره میزان دریافتی اعضای تیم استقلال گفت: حتما پاداش در نظر می گیریم. قرارداد نفرات 70 درصد پرداخت شده است. استقلال در این فصل خوب نتیجه گرفت؛ درست زمانی که هیات مدیره جدید و آقای آجورلو به تیم اضافه شدند. آرامشی که به تیم دادند عامل مهمی بود.جا دارد از سردار آجورلو تشکر کنم چون بی نظیر بود. در این چند سال همیشه نیم فصل اول مشکلات شروع می شد و نیم فصل دوم تیم به حاشیه می رفت. امسال اما چنین اتفاقی نیفتاد و این زحمات سردار را نشان می دهد. جا دارد از او و هیات مدیره و تمام عزیزانی که دل هواداران را شاد کردند، تشکر کنیم.

عضو هیات مدیره استقلال درباره ماجراهای پیش آمده با صداوسیما گفت: من نمی خواهم وارد این قضایا شوم. شرایط مردم سخت است و در این شرایط این هوادار را نباید احساساتی کرد. به این قضایا ورود نمی کنم. در این شرایط سخت تحریم باید مشکلات را قبول کنیم. حواشی ایجاد شده در بحث صداوسیما را ما ورود نمی کنیم و آقای آجورلو خودشان پیگیری می کنند.
کریمی درباره حاشیه های پیش آمده درباره برنامه فوتبال برتر و تحریم این برنامه تاکید کرد: قصه فوتبال برتر فرق می کند. گفته بودند که هیات مدیره تحریم کردند اما آن بنده خدایی که عنوان کرد حرفش درست نبود. هیچ کدام از اعضای هیات مدیره صداوسیما را تحریم نکرده بود. بیانیه را هم خواندم. بازهم می گویم هیات مدیره چنین تصمیمی را نگرفته بود. انشاالله بعد از جشن قهرمانی یکسری حرف ها را خواهیم گفت.

دیدگاه‌ها