کد خبر : 1825287 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 03:09 | 80.5K بازدید | 3 دیدگاه

این عکس‌ها به چه درد بازیکنان تراکتور می‌خورد؛

پارادوکس در یادگار؛ خنده و شادی وسط جنجال بزرگ

واکنش تعدادی از بازیکنان تراکتور به اتفاقات جنجالی بازی با پرسپوليس بسیار عجیب بود.

به گزارش "ورزش سه"، تصور می شد که تراکتور و هوادارانش برنده بزرگ پرتماشاگرترین بازی فصل باشند اما اتفاقات به گونه‌ای دیگر رقم خورد.

تنش روی سکوها و پرتاب اشیا به داخل زمین باعث شد تا داور، بازی را نیمه تمام اعلام کند. در این لحظات کاپیتان کیانی و ساغلام همچنان تلاش می کردند که جو را آرام کنند و حریف و داور را به زمین برگردانند.

1714929

دیگر بازیکنان تراکتور هم نظاره‌گر اتفاقات عجیب داخل زمین و روی سکوها بودند. پس از دقایقی بازیکنان میزبان دوباره گرم کردند تا به نظر بیاید بازی در شرف شروع مجدد است اما بعد از دقایقی آن‌ها این کار را متوقف کردند.

در حالی که ساغلام با حرص و حسرت به از دست رفتن فرصتی طلایی برای شکست پرسپوليس می اندیشید و نگران عواقب این جنجال بزرگ بود، رفتار تعدادی از شاگردان او پارادوکس بزرگی ایجاد کرد.

آنها بی‌خیال و بی‌تفاوت نسبت به آنچه که رخ داده بود و عواقب آن، با خنده و شوخی مشغول گرفتن عکس یادگاری در وسط زمین بودند. این جمع که ترکیبی از جوان ها و باتجربه ها بود در خلال میتینگ مفرح خود، به حالت های مختلف نشسته و ایستاده تصاویری را ثبت کردند که مشخص نیست چه جذابیتی می تواند برای‌شان داشته باشد.

1714930
1714931
1714932

دیدگاه‌ها