کد خبر : 1825299 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 11:46 | 20.6K بازدید | 1 دیدگاه

استقلال خوب یعنی تیم ملی بهتر

برزای: بر باعث و بانی آن حکم ناحق درود!

بهنام برزای آچار فرانسه گل گهر سیرجان است و امسال در چندین پست مختلف برای تیمش به میدان رفته است.

برزای: بر باعث و بانی آن حکم ناحق درود!

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر سیرجان با زدن دو گل به نفت مسجدسلیمان موفق به پیروزی شد. بهنام برزای در این رابطه به خبرنگار ما گفت: نفت مسجدسلیمان تیم خوبی بود و بسته بازی می کرد، بالاخره می خواست حداقل امتیاز را بگیرد تا کمی خیالش بابت سقوط راحت شود. بچه های ما خوب بازی کردند و توانستیم در نیمه اول گل بزنیم و بازی را در دست گرفتیم و گل دوم را هم زدیم. این برد را به هواداران عزیز سیرجانی و کارگران زحمت کش گل گهر  تقدیم می کنم.
او در مورد گل زود هنگامی که به ثمر رساندند و روی روحیه تیمی تاثیر گذاشت ادامه داد: برای اینکه خط دفاعی خوب نفت را بشکنیم واقعا آن گل نیاز بود خدا را شکر گل زودهنگامی زدیم و توانستیم بازی را در دست بگیریم.
این بازیکن در مورد جایگاه چهارمی نظرش را اینگونه بیان کرد: ما هر بازی برای سه امتیاز می رویم و برایمان حکم فینال را دارد. تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم و کاری به نتایج دیگر نداریم، به تیم خودمان فکر می کنیم تا بتوانیم به بهترین شکل فصل را پشت سر بگذاریم.
برزای به کسر ۷ امتیاز از این تیم اشاره و عنوان کرد:  جایگاه مان هنوز هم خوب است اما حق تیم ما را ندادند اگرچه ما هم کاری به حواشی نداریم. این مسئله در اختیار باشگاه است. وظیفه ما این است در زمین بازی کنیم و در زمین هم بهترین نتایج را می گیریم. حقمان خورده شد اما نفس می‌کشیم. ما زودتر از همه تیم ها بدنسازی را شروع و بیشتر از همه تلاش کردیم و زحمت کشیدیم. انشاالله یکروز جواب این هفت امتیاز را بگیرند و هرکس باعث و بانی این اتفاق شد ضربه‌اش را بخورد!
او که دیروز در پست دفاع چپ هم بازی کرد در این باره گفت: هر جا که مربی از من بخواهد بازی می کنم. من می توانم در پست های مختلف بازی کنم، بازی هم کردم و خوب جواب گرفتم. مربی هر تصمیمی بگیرد اجرا می کنم مهم موفقیت تیم است. باید بهترین بازی ها را انجام بدهیم.
بازیکن گل گهر که سابقه حضور در استقلال را دارد در مورد قهرمانی این تیم اظهار کرد: قهرمانی استقلال را به هواداران‌شان  تبریک می گویم. زحمت کشیدند، انشاالله روز به روز استقلال پیشرفت کند چون اگر استقلال خوب باشد هم تیم ملی خوبی خواهیم داشت و هم اینکه هواداران زیادی خوشحال می شوند.
این بازیکن در مورد دیدار با هوادار که در نیم فصل دوم تنها دو باخت داشت، افزود: هوادار در نیم فصل اول جزو تیم‌های خوب بود ولی نیم فصل دوم خیلی بهتر شد و دو‌ باخت بیشتر نداشتند. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و در هر بازی سعی می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. 
برزای یادآور شد: از کادرفنی محترم تشکر می کنم که به من اعتماد دارند و هر جای زمین به من بازی می دهند. انشاالله بتوانم تمام تلاشم را بکنم و بهترین بازی ها را برای تیمم ارائه بدهم و در نهایت هم بتوانیم جایگاه خوبی در پایان فصل داشته باشیم.

دیدگاه‌ها