کد خبر : 1825342 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 16:22 | 55.6K بازدید | 6 دیدگاه

رامین نمی‌خواست بازی متوقف شود! (عکس)

رامین رضاییان تا آخرین لحظه هم قصد داشت کرنر را روی دروازه ارسال کند اما پرتاب سنگ‌ها به قدری شدید بودند که مانع از سانتر شدند.

رامین نمی‌خواست بازی متوقف شود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیمهای پرسپولیس و تراکتور در حالی با جنجال‌های عجیب همراه بود که در نهایت دقیقه 70 و زمانی که رامین رضاییان قصد ارسال توپ را داشت، بازی برای همیشه متوقف شد و داور با توپ به رختکن رفت.

این در حالی است که رضاییان در دقیقه 48 و پس از اینکه با توقف 15 دقیقه‌ای نیز خشم هواداران تراکتور فرو ننشست، به جای امید عالیشاه به  نقطه کرنر سمت چپ رفت و توپ را روی دروازه فرستاد تا غائله ختم شود.

نکته جالب اینکه در طول بازی به صورت دائم رامین رضاییان یکی از اهداف لیزر به دست‌های داخل ورزشگاه بود و نور سبز رنگ روی چهره‌اش دیده می‌شد.

 

1715031

 

با این حال رامین در اینستاگرامش با لحنی آرام‌تر به این اتفاقات واکنش نشان داده است:
«دیروز روز عجيبي را تجربه كردم😔 و خودم به شخصه تمام تلاشمو كردم جو ورزشگاه كمي آروم كنم ولي در نهايت…😔
به شخصه بابت حضور هواداران خيلي خوشحال شدم و بارها در تبریز مقابل تراکتور و هواداران عزيز بازی کردم اما دیروز بخش عمده از آن عزیزان برای تماشای فوتبال نیامده بودند و سهم آنها از هوادارن
عزيز تراکتور جداست.
این قطعا نه فوتباله و نه روحیه هواداری و نه جوانمردی در فوتبال.
هر کدام از اون سنگ‌ها اگر به سر و چشم بازیکنی اصابت می‌کرد اتفاق خيلي تلخی را بهمراه داشت.
من هميشه برای همه هواداران فوتبالی احترام خاصي قائلم و فوتبال بدون هوادار هيچ لذتي ندارد.»

نکته عجیب اینکه رضاییان در لحظه توقف بازی هم به شدت اصرار داشت که اگر کمک داور در جای خود مستقر شود، او حاضر است توپ را روی دروازه بفرستد اما سنگ باران به حدی شدید بود که کمک نیز ترجیح داد همراه با رامین از مهلکه فرار کند تا به این ترتیب رضاییان در متن لغو بازی قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها