کد خبر : 1825378 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 22:13 | 45.2K بازدید | 4 دیدگاه

با 25 میلیون یورو؛ ستاره آمریکایی در لیست فروش بارسا

مدیران بارسلونا تصمیم دارند در صورت دریافت پیشنهاد مناسب، سرجینیو دِست را در تابستان پیش‌رو بفروشند.

با 25 میلیون یورو؛ ستاره آمریکایی در لیست فروش بارسا

به گزارش "ورزش سه"، یکی از پست‌هایی که مدیران بارسلونا در تلاش هستند تا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی شرایط آن را بهبود ببخشند پست دفاع راست است. 
با این حال، آنها آماده هستند تا در صورت دریافت پیشنهادی در حدود 25 میلیون یورو یا بیشتر برای سرجینیو دِست، این بازیکن را به فروش برسانند. 
ژاوی هرناندز از پیشرفتی که این بازیکن 21 ساله در چند ماه اخیر داشته به خوبی آگاه است و می‌داند که او پتانسیل بسیار بالایی دارد اما نتوانسته به اندازه دستمزدی که در این تیم دریافت کرده درخشان باشد. 

 

1708781


همین موضوع و شرایط مالی نه چندان خوب بارسا در آستانه پنجره نقل و انتقالات تابستانی باعث شده که مدیران بارسا به صورت جدی به دنبال فروش او برای خلاصی از پرداخت دستمزد این بازیکن و همچنین تامین بودجه برای جذب بازیکنان جدید باشند. 
این مدافع آمریکایی دو سال پیش قراردادی به ارزش 21 میلیون یورو به امضا رساند و فروش او با قیمت 25 میلیون یورو می‌تواند نزدیک به 12 میلیون یورو در حسابرسی‌های بارسا به سود آنها باشد که مبلغ قابل توجهی با توجه به شرایط اقتصادی این باشگاه به حساب می‌آید. 
در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال پیوستن سزار آسپیلیکوئتا به بارسلونا در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد به گوش می‌رسد و این اتفاق احتمال جدایی دِست از این تیم را بیش از پیش افزایش داده است. 
با این حال، مدیران بارسا ترجیح می‌دهند تا نهایی شدن انتقال آسپیلیکوئتا به این تیم برای فروش دِست عجله نکنند و پس از آن پیشنهادهای دریافتی برای این بازیکن را بررسی کنند.

دیدگاه‌ها