کد خبر : 1825384 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 22:55 | 73.7K بازدید | 1 دیدگاه

گریه‌های حسینی در آغوش جواد نکونام(عکس)

مهاجم جوان فولاد پس از زدن گل ثانیه‌های پایانی بازی با پیکان در آغوش سرمربی تیمش قرار گرفت.

گریه‌های حسینی در آغوش جواد نکونام(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان پس از باخت هفته گذشته مقابل استقلال نیاز مبرم به کسب یک پیروزی برای ماندن در کورس رقابت چهارمی جدول داشت و نمی‌خواست از گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان عقب بماند، اما آنها دیروز در آستانه کسب تساوی برابر پیکان قرار داشتند که مهاجم تعویضی جواد نکونام سرنوشت فولاد را تغییر داد و سه امتیاز را برای این تیم کرد.

ساسان حسینی که در ابتدای فصل از گل‌گهر سیرجان به آلومینیوم رفته و پس از انجام یک مسابقه برای اراکی‌ها راهی فولاد خوزستان شده بود، در این فصل پشت خط لوسیانو پریرا، ستاره گلزن این تیم ماند و کمتر فرصت بازی پیدا کرد ولی او دیروز در حضور کوتاه مدتش برابر پیکان توانست مثمر ثمر ظاهر شود.

مهاجم ۲۳ ساله فولاد که فصل گذشته زیر نظر سید مجتبی حسینی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و توانست هشت گل به ثمر رساند، دیروز در حالی توانست گل برتری فولاد خوزستان را در دقیقه ۷+۹۰ بزند که این کار را در مقابل سرمربی سابق خود انجام داد و توانست منجر به باخت او و تیمش شود.

ساسان حسینی که در دقیقه ۹۰ بازی با پیکان وارد زمین شده بود، هفت دقیقه پس از حضور در بازی، با جای‌گیری خوبی در مسیر شوت محمدرضا خلعتبری قرار گرفت و با دخالت به موقع، گل سه امتیازی فولاد خوزستان را زد تا خوشحالی را به اردوی تیمش بیاورد.

این مهاجم پس از اینکه دروازه پیکان را باز کرد، به سرعت از مقابل نیمکت این تیم عبور کرد و به سمت جواد نکونام و مهدی هاشمی‌نسب رفت و در آغوش سرمربی خود اشک ریخت تا شاید با این حرکت مشخص کند فصل سختی پشت سر گذاشته است.

1715094
1715095
1715096
1715097

دیدگاه‌ها