کد خبر : 1825460 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 13:48 | 21.2K بازدید | 1 دیدگاه

فلاح: کاش فوتبال ما چند تا مجتبی حسینی داشت

صحبت‌های جالب اولین کاپیتان دهه‌هشتادی لیگ‌برتر

مدافع جوان و ملی‌پوش تیم فوتبال پیکان می‌گوید کاری که مجتبی حسینی در پیکان انجام داده قابل تقدیر است.

صحبت‌های جالب اولین کاپیتان دهه‌هشتادی لیگ‌برتر

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار پیکان و فولاد خوزستان یک اتفاق جالب رخ داد و آن هم بستن بازوبند کاپیتانی خودروسازان توسط یک بازیکن متولد 1380 بود. سامان فلاح مدافعی که از آکادمی پیکان رشد کرده و از سال گذشته به تیم بزرگسالان اضافه شد، در لیگ بیست و یکم یکی از نفرات کلیدی پیکان بوده و عملکردش زیر نظر مجتبی حسینی بسیار به چشم آمده است.
فلاح که حالا یکی از مهره های اصلی تیم ملی امید ایران هم به شمار می‌رود، در مسابقه پیکان و فولاد وقتی ابراهیم صالحی و اسماعیل بابایی تعویض شدند، به خاطر سابقه بیشتر حضور در پیکان نسبت به سایر بازیکنان بازوبند کاپیتانی تیمش را بر دست بست تا جوان ترین کاپیتان مسابقات لقب بگیرد.
این مدافع جوان که چند روز قبل 21 سالگی‌اش را تمام کرد، در گفت و گو با "ورزش سه" درباره دیدار گذشته تیمش مقابل فولاد بیان کرد: ما بازی را خوب شروع کردیم و عملکرد بدی در نیمه اول نداشتیم اما متاسفانه روی یک ضربه ایستگاهی در اواخر این نیمه دروازه مان باز شد. در نیمه دوم تلاش زیادی کردیم و با گل تساوی به بازی برگشتیم. حتی می توانستیم به گل دوم هم برسیم اما قسمت نبود. متاسفانه در هفتمین دقیقه از وقت های اضافی روی خستگی بچه ها و البته با اشتباه بچه‌گانه گل خوردیم. فقط می‌توانم بگویم امیدوارم این شکست جبران شود.
او درباره اینکه گفته می‌شود گل دوم تیم فولاد در موقعیت آفساید به ثمر رسیده، گفت: من هم احساس می‌کنم آفساید بود. داخل زمین به نظرمان آمد که آفساید است. بعد هم که فیلم را دیدیم به نظرم آفساید بوده است. حتی روی ضربه ایستگاهی منجر به گل اول هم به نظر من خطایی روی بازیکن حریف انجام نشد و بازیکن ما کاملا توپ را زد اما نمی‌دانم چرا داور اینگونه قضاوت کرد.
فلاح درباره بستن بازوبند کاپیتانی پیکان و اینکه اولین کاپیتان دهه هشتادی لیگ برتر لقب گرفته، گفت:‌ باعث افتخارم است که این اتفاق افتاد. با توجه به اینکه ابراهیم صالحی و اسماعیل بابایی تعویض شدند و امیرحسین جدی هم محروم بود، شانس به من رو کرد و بازوبند را بر دست بستم. من فرزند باشگاه پیکان هستم و واقعا خوشحالم که چنین افتخاری نصیبم شد. امیدوارم بتوانم جواب اعتمادها و محبت های عزیزان را بدهم.
1715207
این مدافع دهه هشتادی با اشاره به شرایط تیم پیکان تاکید کرد: من فکر می‌کنم امسال جوان ترین تیم آسیا پیکان است. تعداد زیادی بازیکنان دهه هشتادی و متولد 79 و 78 در ترکیب خود داریم. با این شرایط نتایج فوق العاده ای کسب کرده‌ایم. واقعا باید به آقای مجتبی حسینی دست مریزاد گفت که اینقدر به جوان‌ها اعتماد می‌کند. او گردن همه ما حق دارد و از لطف و توجهش ممنونیم.
فلاح افزود: من همیشه آرزو می‌کنم که ای کاش فوتبال ما چند مجتبی حسینی داشت. ایشان با توجه به فوتبالیست های جوان، آینده فوتبال ایران را می‌سازند و کاری که انجام می‌دهند واقعا قابل تقدیر است.
مدافع تیم ملی امید درباره شرایط این تیم هم گفت: ما الان در اردوی تیم امید هستیم. شرایط خوبی بر تیم حکم‌فرما است و انشاالله بتوانیم روز به روز شرایط بهتری پیدا کنیم. هدف همه ما این است که طلسم نرفتن به المپیک را بشکنیم. تیم خوبی داریم و کادرفنی با درایتی بالای سر ما است. انشاالله همه چیز خوب پیش برود و باعث خوشحالی مردم ایران شویم.

دیدگاه‌ها