کد خبر : 1825467 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 14:38 | 74.5K بازدید | 13 دیدگاه

با اتفاقات تبریز و استدلال‌های تیم رقیب؛

سپاهان و پرسپولیس دوباره مقابل هم قرار گرفتند

ماجراهای تبریز و نیمه تمام ماندن مصاف پرسپولیس و تراکتور سبب شد تا پای باشگاه سپاهان هم به این مسابقه باز شود.

سپاهان و پرسپولیس دوباره مقابل هم قرار گرفتند

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی سپاهان مقابل پرسپولیس در سیرجان امیدهای این تیم برای کسب نایب قهرمانی را بسیار بالا برد و آنها که در کسب عنوان قهرمانی ناکام بودند، حالا با انگیزه کسب عنوان دومی به مسابقات ادامه می‌دهند و این رتبه برای آنها و احتمالا آینده محرم نویدکیا در سپاهان هم بسیار مهم به شمار می‌رود.
یک ساعت زودتر از مصاف سپاهان مقابل شهرخودرو که با پیروزی سه بر صفر و قاطعانه میزبان همراه بود، پرسپولیسی‌ها در شرایطی که تا دقیقه 70 مقابل سپاهان به تساوی بدون گل دست یافته بودند، به دلیل جو استادیوم یادگار امام با تصمیم داور به رختکن رفتند تا این مسابقه نیمه تمام بماند و حالا پرسپولیسی‌ها معتقدند که نتیجه این مسابقه باید سه بر صفر اعلام شود.
اما اینکه گاهی پرسپولیسی‌ها در توضیح دلایلشان به دیدار تیمشان برابر سپاهان اشاره می‌کنند، سبب شده تا باشگاه اصفهانی نیز به این موضوع حساس شود و شب گذشته پس از صحبت‌های مصطفی لشگری در برنامه شب‌های فوتبالی بود که رضا فتاحی روی خط آمد و توضیحات کوتاه اما بُرنده‌ای نسبت به باشگاه رقیب مطرح کرد.
سرپرست باشگاه سپاهان در ابتدا به دلیل حضورش در برنامه پرداخت و در مورد آن گفت:« من فقط به خاطر اینکه اسم باشگاه سپاهان امروز هم در رسانه‌ها توسط مسئولان باشگاه پرسپولیس و هم توسط آقای لشگری مسئول محترم روابط عمومی پرسپولیس به میان آورده شد، لازم دانستم از حق خودمان و باشگاه سپاهان دفاع کنم.»

بخش بعدی صحبت‌های رضا فتاحی حمله به رفتار مسئولان باشگاه پرسپولیس بود و آنها را متهم کرد که همیشه مقصر اتفاقات مسابقات و اشکالات را بیرون از باشگاه جستجو می‌کنند:« اینکه یک باشگاهی بیاید و خودش را از همه اشکالات احتمالی تبرئه کند و اشکالات را به گردن بقیه باشگاه‌ها بیندازند اصلا کار درستی نیست. اینکه یک باشگاهی که تریبون ملی دارد و همه باشگاه‌ها را متهم می‌کند، کار درستی نیست.»

سرپرست سپاهان در ادامه به اتفاقات دیدار رفت لیگ هجدهم اشاره کرد و در این مورد بیان کرد:« دو فصل پیش یادتان هست بازی سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار شد و ده‌ها نفر و شاید هم بیشتر از هواداران سپاهان مجروح و اذیت شدند؟.» 
او در ادامه ضمن اشاره ضمنی به اتفاقات تبریز و اینکه نباید تراکتور را مقصر تمامی اتفاقات رخ داده دانست، اینگونه صحبت‌هایش را ادامه داد:« من فقط می‌خواهم بگویم فقط مقصر را یک باشگاه ندانید. نمی‌دانم امروز چرا اسم سپاهان در رسانه‌ها آمد. در آن بازی که می‌گویند محروم کردند (بازی برگشت لیگ بیستم پرسپولیس و سپاهان در نقش جهان)، اصلا هواداری نبود که الان ما همه تقصیرها را می‌خواهیم گردن هواداران بیندازیم. اصلا این درگیری‌ای بود میان بازیکنان دو تیم که جریمه‌های سنگین هم انجام شد.»
بخش پایانی صحبت‌های رضا فتاحی هم تقبیح هوادارنماها و تمجید از فرهنگ تماشاگری تمام تیم‌های فوتبال ایران بود:« تماشاگرنماهای سپاهان، تراکتور، پرسپولیس و بقیه باشگاه‌ها جدا هستند. همه هواداران باشگاه‌ها مورد احترامند و ما بهترین تماشاگران را داریم. آرزو می‌کنیم چنین اتفاقاتی در هیچ ورزشگاهی نیفتد و همه مردم از فوتبال لذت ببرند.»

سپاهان پس از پیروزی برابر شهرخودرو توانست جای پرسپولیس را در رتبه دوم جدول رده بندی بگیرد، ولی در صورتی که این مسابقه با رای کمیته انضباطی با نتیجه سه به صفر به سود پرسپولیس اعلام شود، بار دیگر پرسپولیس جای سپاهان را خواهد گرفت تا حالا علی‌رغم اینکه در لیگ بیست و یکم در بازی‌های رو در روی سپاهان و پرسپولیس شاهد درگیری خاصی نبوده‌ایم، اینبار مسئولان و هواداران دو تیم به دلیل ماجراهای تبریز مقابل هم قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها