کد خبر : 1825471 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 14:55 | 25.2K بازدید | 4 دیدگاه

۱۰ روز دیگر ماموریتم در نساجی تمام می شود

کریم زاده: ذوب آهن کار پرسپولیس را تمام کرد

گلزنی متین کریم زاده مقابل هوادار کافی بود تا طلسم نبردن های این تیم شکسته شود.

کریم زاده: ذوب آهن کار پرسپولیس را تمام کرد

به گزارش "ورزش سه"، متین کریم زاده تعویض طلایی نساجی بود و موفق شد در دقایق پایانی نتیجه را به سود تیمش تغییر دهد وی در مورد پیروزی دو بر یک مقابل هوادار در هفته بیست و هشتم لیگ برتر به خبرنگار ما گفت: هوادار در نیم فصل دوم جزو سه چهار  تیم بالای جدول، تیم خوب و منسجمی است .خیلی خوشحالم که توانستیم بازی را ببریم ما هم ۵,۶ هفته در لیگ نبرده بودیم. آخرین بردمان مقابل پیکان بود و کمی تحت فشار بودیم. این برد را به مردم مازندران تقدیم می کنیم.
او که به دلیل گلزنی تعویض طلایی لقب گرفت ادامه داد: من هفته گذشته دفاع چپ بازی کردم، ولی این هفته آقای اسماعیلی گفت می خواهم تو را وینگر راست بازی بدهم و بعد از دو سال در این پست بازی کردم. باز هم خدا را شکر که جواب داد و توانستیم بازی را ببریم.
بازیکن نساجی  در مورد حضور هوادارانشان پشت در ورزشگاه عنوان کرد: این همه راه آمدند بازی را ببینند اما سازمان لیگ اجازه نداده بود بازی با تماشاگر باشد. آن ها  بازی را از بیرون دیدند، خیلی خوب شد که پیروز شدیم و راه چهار ساعته تا مازندران را خوشحال رفتند.
وی که قرضی از استقلال به نساجی آمده در مورد شرایطش برای فصل آینده توضیح داد: من بازیکن قرضی نساجی هستم و فکر می کنم تا ده روز دیگر با این تیم قرارداد دارم و بعدش باید به باشگاهم برگردم.
این بازیکن در مورد قهرمانی استقلال نظرش را اینگونه بیان کرد: به بازیکنان، کادرفنی و هواداران استقلال تبریک می گویم که بعد از ۹ سال قهرمان شدند و انشاالله این قهرمانی تداوم داشته باشد.
کریم زاده در پایان در مورد دیدار هفته آینده با ذوب آهن افزود: ذوب آهن تیم خوب و منسجمی است و مقابل پرسپولیس هم کار بزرگی کرد، دستشان درد نکند. تیم های آقای تارتار خوب هستند و امیدوارم ما یک برد دیگر را رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها