کد خبر : 1825535 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 23:05 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

کوتینیو: هواداران لیورپول زیاد پیام داده‌اند

فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی استون ویلا هدف این تیم را به پایان رساندن فصل در شرایطی خوب توصیف کرد.

کوتینیو: هواداران لیورپول زیاد پیام داده‌اند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول برای فتح لیگ برتر به سه امتیاز دیدار فردا مقابل وولوز در آنفیلد نیاز دارد، اما روی استون ویلا نیز حساب کرده تا حداقل یک امتیاز از شاگردان پپ گواردیولا بگیرند و در نهایت قهرمانی به مرسی سایدی‌ها برسد. حالا فیلیپ کوتینیو، هافبک برزیلی استون ویلا اعتراف کرد که پیش از دیدار فردا عصر با منچسترسیتی، پیام‌های زیادی از طرفداران تیم سابق خود لیورپول دریافت کرده که البته خیلی هم به آن اهمیتی نداده است.

1682919

فیلیپ کوتینیو گفت: "بازی فوق العاده‌ای در پیش است، اما ما می‌خواهیم مقابل یک باشگاه بزرگ فصل را خوب به پایان برسانیم و همین و بس. ما همیشه می‌خواهیم پیشرفت کنیم، عملکرد خوبی داشته باشیم و تا جایی که بتوانیم فصل را در جایگاه بالاتر به پایان برسانیم.

من فقط به باشگاه جدیدم اهمیت می‌دهم و می‌خواهم برای ویلا خوب بازی کنم. پیام‌های زیادی از طرفداران لیورپول در شبکه‌های اجتماعی دریافت کرده‌ام، اما به هر حال چندان به آنها نگاه نمی‌کنم و تمرکز من فقط روی بازی‌هایی است که در پیش داریم. سیتی یکی از بهترین تیم‌های جهان بوده و بازی کردن مقابل آنها همیشه دشوار است. اما ما در گذشته نیز برابر سیتی بازی کرده‌، خوب کار کرده‌ایم و در طول بازی توانستیم با حریف رقابت کنیم. این همان کاری است که می‌خواهیم این بار نیز انجام داده و در همان سطح رقابت کنیم."

دیدگاه‌ها