کد خبر : 1825557 | 01 خرداد 1401 ساعت 09:21 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

۱۷۸۲ امتیاز با اسکرا!

عملکرد میلاد عبادی‌پور در تیم لهستانی

ملی‌پوش والیبال ایران ۵۴۵ ست در پنج سال گذشته برای تیم اروپایی خود به میدان رفت.

عملکرد میلاد عبادی‌پور در تیم لهستانی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، تیم والیبال اسکرا بلخاتوف لهستان روز گذشته(شنبه) با انتشار پستی در فضای مجازی خبر داد که میلاد عبادی‌پور ملی پوش والیبال ایران دیگر برای این تیم بازی نخواهد کرد. عبادی‌پور که در سال ۲۰۱۷ به تیم لهستانی ملحق شده بود برای اسکرا  ۱۴۶ بازی انجام داد.

ملی پوش والیبال ایران در طول پنج سال حضورش در این تیم ۵۴۵ ست برای تمیش به میدان رفت که در مجموع توانست ۱۷۸۲ امتیاز کسب کند.  

در فصل گذشته عبادی‌پور نقطه قوت این تیم لهستانی به شمار می‌رفت. ملی پوش والیبال ایران در فصل گذشته در ۳۳ بازی برای بلخاتوف بازی کرد. عبادی پور که پنج سال قبل از تیم والیبال بانک سرمایه به اسکرا پیوست عملکرد بسیار خوبی را از خود نمایش گذاشت.

او توانست در سال ۲۰۱۸ با این تیم لهستانی به یک قهرمانی در لیگ والیبال لهستان دست پیدا کند. همچنین او با تیمش دوبار قهرمان سوپرکاپ (۲۰۱۷ و ۲۰۱۸) لهستان شد. همچنین در کارنامه ملی پوش والیبال ایران یک بار نایب قهرمانی جام حذفی لهستان، سومی لیگ والیبال لهستان، سومی لیگ قهرمانان اروپا و سومی کاپ اروپا دیده می شود.  

البته در سال‌های گذشته ملی پوش والیبال ایران موفق به کسب مدال های بیشتر نشد و به همین دلیل یکی از احتمالات جدایی او نتایجی بوده که عبادی‌پور با اسکرا کسب کرده است. در فصل گذشته اسکرا نتوانست بر روی سکو بایستد و به مقام چهارمی بسنده کرد.

به گزارش ایسنا، میلاد عبادی پور قدرتی زن ایرانی که از سال ۲۰۱۷ برای اسکرا در لیگ والیبال لهستان توپ می زد از این تیم جدا شد. رسانه های ایتالیایی خبر داده‌اند که مقصد بعدی این ملی پوش ایران میلانو ایتالیا است.

دیدگاه‌ها