کد خبر : 1825594 | 01 خرداد 1401 ساعت 12:00 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

بارش سنگ علیه رقابت برترین پاسورهای لیگ

در روزی که مهدی ترابی با پرسپولیس شرایط عجیب و غریبی را در تبریز تجربه می‌کرد سعید صادقی در ثبت پاس گل دبل کرد.

بارش سنگ علیه رقابت برترین پاسورهای لیگ

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های اخیر سعید صادقی و مهدی ترابی، هافبک تیم‌های گل‌گهر و پرسپولیس رقابت جالبی با یکدیگر داشتند و در هفته‌های بسیاری همزمان باهم در ساختن گل موفق بودند.

اما در هفته بیست و هشتم همه چیز به نفع صادقی پیش رفت و ترابی در بازی نیمه تمام تبریز متوقف شد. سعید صادقی دو پاس گل مقابل نفت مسجدسلیمان به مرتضی تبریزی و کی‌روش استنلی داد تا عدد سیزده جلوی تعداد پاس‌گل‌هایش نقش ببندد‌.

دیگر بازیکنی که جزو پاسورهای برتر لیگ محسوب می‌شود محسن آذرباد با ده پاس گل از مس رفسنجان است. مس در هفته گذشته دو بر صفر صنعت نفت را شکست داد اما گل‌های این تیم پاسور نداشت‌. منشا از روی ضربه ایستگاهی و فراز امامعلی روی ریباند توپ دفع شده گروسیان گلزنی کرد تا سعید صادقی با حاشیه امنیت خوبی در صدر بایستد.

باید دید در دو هفته پایانی مهدی ترابی و محسن آذرباد می‌توانند دوباره به صدر بهترین پاسورها برسد یا صادقی در ساخت گل تا پایان لیگ توقف‌ناپذیر نشان می‌دهد. پس از صادقی، ترابی و آذرباد نیز در جدول بهترین پاسورها رفیعی و شهباززاده از سپاهان و مهدی‌پور از استقلال با شش پاس گل رتبه چهارم مشترک را در اختیار دارند.

دیدگاه‌ها