کد خبر : 1825596 | 01 خرداد 1401 ساعت 12:12 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

شش مسابقه ثانیه آخر گل خوردیم

حقدوست: شرمنده آقامجتبی هستیم، جبران می‌کنیم

هافبک باتجربه پیکان ابراز امیدواری کرد تیمش در دو هفته پایانی لیگ برتر نتایج لازم را کسب کند و مسابقات را با رتبه ای خوب به پایان برساند.

حقدوست: شرمنده آقامجتبی هستیم، جبران می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حقدوست درباره شکست تیمش مقابل فولاد در هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت:‌ ما بازی با فولاد را خوب شروع کردیم اما در اواخر نیمه اول روی یک ضربه ایستگاهی دروازه ما باز شد و بازنده به رختکن رفتیم. در نیمه دوم با هدف جبران به زمین رفتیم؛ انصافا توانستیم بازی خوبی انجام بدهیم و حتی به گل تساوی هم رسیدیم و می‌توانستیم گل برتری را نیز بزنیم. با این حال در ثانیه های پایانی روی یک لحظه غفلت دروازه باز شد. فکر می‌کنم بدشانسی عامل این شکست بود.
او درباره اینکه تیمش در لحظات پایانی نتیجه چند بازی را از دست داده،گفت: این را فقط باید روی حساب بدشانسی گذاشت. کادرفنی ما در تمرینات و روز مسابقه همه مسائل فنی را گوشزد می‌کنند. در 6 مسابقه این فصل ما در ثانیه های آخر گل خوردیم و از کسب امتیاز محروم شدیم. این فقط عاملش بدشانسی است. تیم ما بازی های خوبی انجام می‌دهد اما متاسفانه یک لحظه غفلت در لحظات آخر کار دست ما می‌دهد. فقط امیدوارم جبران کنیم.
هافبک پیکان که با خبرگزاری ایلنا صحبت کرده، درباره اینکه گفته می‌شود برخی باشگاه‌ها پیشنهادهایی به بازیکنان پیکان داده‌اند، تاکید کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم و مدیران باشگاه در این خصوص باید نظر بدهند؛ تمام تمرکز ما روی این است که در دو بازی آینده نتایج خوبی بگیریم و جبران کنیم. امیدوارم به هدفمان برسیم.

1715438


حقدوست با اشاره به عملکرد مجتبی حسینی در فصل جاری لیگ برتر گفت:‌ ما همه بازیکنان پیکان واقعا شرمنده آقامجتبی هستیم. آقای حسینی امسال با یک تیم جوان در لیگ برتر شرکت کرد و فوق العاده کار کرده است. شما نگاه کنید در ترکیب فیکس تیم پیکان چند بازیکن دهه هشتادی حضور دارند. کدام تیم چنین شرایطی را دارد؟ در این وضعیت انتظارات از ما هم بالا رفته است. چرا باید تیمی که اینقدر هزینه اش پایین بوده و استعدادهای زیادی پرورش داده در بالای جدول باشد. با این حال ما آنقدر خوب کار کرده‌ایم که در میانه های جدول حضور داریم.
وی افزود: آقای حسینی همیشه ثابت کرده که به کار کردن با جوانان علاقه‌مند است. همین حالا تیم پیکان جوان هایی دارد که تیم های زیادی علاقه‌مند به همکاری با آنها هستند. این نتیجه زحمات حسینی و کادرفنی اش است. من فکر میکنم ایشان با این تیم جوان تا همینجا هم شاهکار کرده و باید قدردان زحماتش باشیم.
حقدوست در پایان درباره دو بازی آینده تیمش با آلومینیوم اراک و مس رفسنجان افزود: قطعا کار سختی خواهیم داشت. رقابت در میانه جدول برای کسب رتبه بهتر فشرده است اما باید بتوانیم بهترین عملکرد را ارائه بدهیم و نتیجه خوبی بگیریم. بدون تردید با هدف برد به اراک می‌رویم و امیدوارم بتوانیم گوشه ای از محبت های مجتبی حسینی و کادرفنی و همچنین کادرمدیریتی باشگاه را جبران کنیم.

دیدگاه‌ها