کد خبر : 1825625 | 01 خرداد 1401 ساعت 16:25 | 14.6K بازدید | 4 دیدگاه

دیدار ایران- اکوادور در آستانه لغو!

بر اساس اعلام مدیرررسانه تیم ملی دیدار ایران و اکوادور در آستانه لغو قرار گرفته است.

دیدار ایران- اکوادور در آستانه لغو!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود دیدار با اکوادور چند روز بعد از دیدار دوستانه با کانادا تدارک دیده شده اما نبود ورزشگاه برای انجام این مسابقه عملا این بازی را در آستانه کنسل شدن قرار داده است.
مسئولان تیم ملی فوتبال اکوادور خواهان حضور ایران در یک کشور ثالث بودند اما ایران دوست داشت این بازی هم در کانادا برگزار شود. حالا اما مدیررسانه تیم ملی اعلام کرده که امکان برگزاری بازی در کانادا وجود ندارد.
مدیررسانه تیم ملی نوشت: «با توجه به برخی دلایل و اتفاقات روی داده، امکان برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان برابر اکوادور در کشور کانادا وجود ندارد...»
با این شرایط برگزاری دیدار با اکوادور تقریبا غیرممکن است و احتمالا شاهد بازگشت ملی‌پوشان به ایران بعد از دیدار با کانادا باشیم. 
از این رو مقامات فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا یک مسابقه دوستانه با سنگال را تدارک ببینند. این در حالی است شاگردان آلیو سیسه در ماه ژوئن درگیر 2 بازی با بنین و رواندا در مقدماتی جام ملت‌های 2023 آفریقا هستند و مشخص نیست در تاریخ مدنظر فدراسیون ایران(21 تا 24 خرداد) بتوانند به ایران بیایند.

دیدگاه‌ها