کد خبر : 1825628 | 01 خرداد 1401 ساعت 16:53 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

میلانو و پیکان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

همكاري هاي واليبالي مشترك دو باشگاه پيكان ایران و ميلانو ایتالیا رسمی شد.

میلانو و پیکان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش "ورزش سه"، "کلایدیو گالی" نماینده تام الاختیار رییس باشگاه میلانو ایتالیا "لوسیانو فوزارو" که به دعوت باشگاه پیکان جهت مذاکرات برای عقد تفاهم نامه همکاری با باشگاه پیکان  در زمينه واليبال به تهران سفر كرده بود صبح امروز مذاكرتي با امير عطابخش مدير عامل و محمود شيعي و اسحاق اينانلو رئيس و نائب رئيس هيئت مديره باشگاه داشت و پس از بحث و تبادل نظر مربوطه توافقات نهايي انجام پذيرفت و طرفین تفاهم نامه همكاري بین دو باشگاه امضاء كردند .
موضوعاتی که باشگاه پیکان و میلانو به عنوان دو باشگاه پرافتخار در آسیا و اروپا توافق کردند، مربوط به ایجاد و راه اندازی و ساز و کار مشترک برای تربیت بازیکنان در رده های پایه و کمک به تیم های ملی ،تبادل تجربیات در زمینه سازمان های ورزشی و تاسیس آکادمی مشترک پیکان-میلانو است.
ضمنا در اين ديدار کلایدیو گالی پيراهن شماره يك ميلانو  را كه اسم امير عطابخش در پشت آن حك شده بود ، به رسم شروع همكاري هاي مشترك طرفين به مدير عامل باشگاه پيكان اهداء کرد. 
کلایدیو گالی كه ديدار هاي نيمه نهايي و فینال جام باشگاه های آسیا را از نزديك مشاهده كرد، صبح امروز تهران را به مقصد میلان ترک‌ کرد.

دیدگاه‌ها