کد خبر : 1825710 | 02 خرداد 1401 ساعت 12:20 | 106.7K بازدید | 13 دیدگاه

آنها می‌خواستند هالند را به مونیخ بیاورند

بایرن؛ باشگاه مدیران مغرور، برای لوا به تاریخ پیوست

پینی زاهاوی، مدیر برنامه رابرت لواندوفسکی تاکید کرد این بازیکن به دنبال جدایی از بایرن است.

بایرن؛ باشگاه مدیران مغرور، برای لوا به تاریخ پیوست

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد رابرت لواندوفسکی با باشگاه بایرن مونیخ در تابستان سال 2023 به اتمام می‌رسد و این ستاره گلزن و باتجربه هفته گذشته رسما اعلام کرد علاقه‌ای به تمدید قرارداد نداشته و به دنبال یک چالش جدید است. از بارسلونا به‌عنوان جدی‌ترین مشتری رابرت لواندوفسکی نام برده شده و حداقل تردیدی وجود ندارد که خود او خواهان جدایی از بایرن مونیخ است. پینی زاهاوی، مدیر برنامه این بازیکن نیز دوباره این شایعات را تایید کرده و خبر از تمایل لوا به جدایی داده است.

1682870


پینی زاهاوی گفت: "برای رابرت لواندوفسکی، اف سی بایرن باشگاهی مربوط به گذشته بوده و به تاریخ پیوسته است. رابرت می‌خواهد پس از هشت سال که با تمام توان برای این باشگاه بازی کرد، دیگر بایرن مونیخ را ترک کند. حالا تقریبا در سن 34 سالگی، او این فرصت را دارد که به یکی از رویاهای زندگی خود جامه عمل پوشانده و به باشگاهی محلق شود که همیشه آرزویش را داشته است.

چرا بایرن مونیخ این فرصت را از او سلب می کند؟ برای رابرت، موضوع بسیار روشن است؛ او می خواهد در تابستان امسال از بایرن جدا شود. اینجا هیچ کس به پول اهمیت نمی دهد، نه رابرت و نه من. او ماه هاست که مورد احترام مسئولان قرار نگرفته و این یک حقیقت است. اف سی بایرن بازیکنی به نام لواندوفسکی را از دست نداد، بلکه شخصی به اسم رابرت را از دست داد."

پینی زاهاوی پا فراتر گذاشته و تاکید کرد که پیشنهاد تمدیدی برای لواندوفسکی از بایرن مونیخ دریافت نکرده است؛ "نه، چنین پیشنهادی وجود نداشته و من داستان از یک سال پیش برای شما تعریف می کنم. من برای ملاقات با الیور کان، حسن صالح حمیدزیچ و مارکو نپه به مونیخ آمده و به آنها گفت نظرتان در مورد تمدید قرارداد با رابرت چیست؟ پاسخ؟ سکوت، نه، بله، نه نه، نه شاید، هیچی. من در پایان جلسه گفتم اگر چنین است، تابستان آینده او را بفروشید. بحث اصلی مبلغی بود که آنها می خواستند برای جذب ارلینگ هالند بپردازند، از جمله تمام کمیسیون ها.

1683778


رابرت نه فقط بهترین مهاجم جهان، بلکه یک فرد بسیار باهوش است. او دقیقا می داند که در اطراف او چه می گذشت و بایرن چه برنامه ای داشت. بنابراین رابرت در تمام مدت می دانست که بایرن می خواهد هالند را جایگزین او کند. حتی پدر ارلینگ هم این موضوع را تایید کرده و او مدتی پیش شخصا به من گفت که ارلینگ 50 درصد به بایرن می‌رود.

دنیای فوتبال بزرگ است، اما هیچ رازی وجود ندارد. من امیدوارم که افراد مسئول و هیئت مدیره در تصمیم خود تجدید نظر کنند. البته، آنها می توانند رابرت را یک سال حفظ کنند و او تا سال 2023 قرارداد دارد، اما من این کار را توصیه نمی کنم. من اینجا تبدیل به یک دشمن شدم، زیرا داوید آلابا نیز یک سال پیش تصمیم خود را برای ترک باشگاه گرفت. دلیل این تصمیم تأثیرگذاری من نبود، بلکه آلابا به این دلیل جدا شد  که مسئولان باشگاه مذاکرات را با نگرشی بالا به پایین و مغرورانه انجام دادند."

1667309

دیدگاه‌ها