کد خبر : 1825730 | 02 خرداد 1401 ساعت 10:38 | 20.2K بازدید | 6 دیدگاه

شب رویایی بالوتلی با یک گل محشر رابونایی

ماریو بالوتلی در هفته پایانی سوپرلیگ ترکیه موفق به زدن یک سوپر گل رابونایی شد.

شب رویایی بالوتلی با یک گل محشر رابونایی

به گزارش "ورزش سه"، ستاره فراموش شده ایتالیایی که روزگار خود را در یکی از تیم های میانه جدول ترکیه سپری می کند، در آخرین هفته لیگ این کشور با یک گلات فوق العاده توانست 5 بار دروازه تیم نگون بخت گوزتپه را باز کرده و فصل را در رتبه دوم برترین گلزنان سوپر لیگ به پایان برساند.

بالوتلی که یک دهه پیش به منچسترسیتی کمک کرد تا قهرمانی لیگ برتر را جشن گرفته و به نوعی سلطه سیتیزن ها بر فوتبال جزیره را استارت زده بود، در روزی که دو تیم سابقش یعنی سیتی و میلان قهرمانی انگلیس و ایتالیا را جشن گرفته بودند، شب باشکوهی را برای خودش رقم زد.

او در نیمه اول دیدار برابر گوزتپه در عرض فقط 11 دقیقه دست به هت تریک زد و به تیتر رسانه ها تبدیل شد اما گل پنجم او با سایر گل هایش متفاوت بود و ویدیوی آن فقط در یکی از صفحات ورزشی توییتر تاکنون بیش از 15 میلیون بازدید داشته است.

1715744

 

1715743

 

1715745


از میان گل هایی که ماریو بالوتلی برای تیم آدانا دمیراسپور به ثمر رساند، گل رابونایی و استثنایی او بیش از سایرین فضای مجازی را در نوردید. او مقابل مدافعان بخت برگشته گوزتپه قرار گرفت و پس از اینکه چندین بار با حرکات سریع پا بازیکن حریف را سردرگم کرد، با یک شوت رابونایی توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

این هجدهمین گل فصل بالوتلی بود که چندی پیش و بعد از حذف ایتالیا از مرحله مقدماتی جام جهانی به سوژه رسانه ها تبدیل شده بود. جایی که مادر او به انتقاد از مانچینی سرمربی آتزوری پرداخت و علت عدم صعود ایتالیا به جام جهانی را عدم استفاده از بالوتلی قلمداد کرد. حالا و پس از این 5 گل، شاید مانچینی بیش از پیش بابت عدم استفاده از سوپرماریو ناراحت باشد.

1715746
ویدئو: 252332

دیدگاه‌ها