کد خبر : 1825748 | 02 خرداد 1401 ساعت 11:45 | 16.8K بازدید | 6 دیدگاه

یک داور کم نام و نشان بازی استقلال را سوت می‌زند

احمد محمدی که در این فصل اغلب به عنوان داور چهارم کار کرده، بازی استقلال و مس رفسنجان را سوت می زند.

یک داور کم نام و نشان بازی استقلال را سوت می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، اسامی داوران هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر اعلام شد. نکته جالب در این فهرست، استفاده کمیته داوران از قاضیان جوان برای دیدارهای هفته ما قبل پایانی لیگ برتر است.

استقلال که قهرمانی خود در لیگ برتر را مسجل کرده است، برای حفظ رکورد شکست ناپذیری به مصاف مس می رود و رفسنجانی ها نیز به دنبال پایان دادن به روند شکست ناپذیری آبی پوشان هستند. قرار است یک داور کم نام و نشان این بازی حساس را قضاوت کند.

طبق اعلام کمیته داوران، احمد محمدی قضاوت این بازی را برعهده دارد. او برای نخستین بار یک دیدار استقلال را داوری می کند و در این فصل و دیدارهایی که جزو لیست داوران بوده، اغلب به عنوان داور چهارم سوت زده است.

از جمله بازی هایی که محمدی داور وسط بوده، می توان به دیدار تیم های شهرخودرو و پیکان و همچنین دیدارهای هوادار برابر تیم های فولاد و نفت مسجدسلیمان اشاره کرد.

1715780


از جمله دیدارهایی که محمدی در لیگ امسال به عنوان داور چهارم فعالیت کرده می توان به بازی های فولاد و گل گهر، استقلال و نساجی در جام حذفی، نفت مسجد سلیمان و فجر شهید سپاسی، ذوب‌آهن و سپاهان، شهرخودرو و مس رفسنجان، صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان اشاره کرد.

دیدگاه‌ها