کد خبر : 1825791 | 02 خرداد 1401 ساعت 15:03 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

بلاتکلیفی اسکوچیچ؛ هاشمیان و بقیه قرارداد ندارند

هیچ کدام از دستیاران دراگان اسکوچیچ قراردادی با فدراسیون فوتبال ندارند و آینده آنها مشخص نیست.

بلاتکلیفی اسکوچیچ؛ هاشمیان و بقیه قرارداد ندارند

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که بحث های زیادی درباره عدم همکاری دراگان اسکوچیچ و کریم باقری مطرح شده، وضعیت سایر مربیان تیم ملی هم مشخص نیست.
تیم ملی فوتبال ایران چند روز دیگر اردوی  خود برای سفر به کانادا و دیدار دوستانه با تیم ملی این کشور را برپا خواهد کرد اما هنوز وضعیت دستیاران اسکوچیچ مشخص نیست. به غیر از کریم باقری که وضعیتش متفاوت از بقیه است، سایر دستیاران اسکوچیچ نیز قراردادشان تمام شده و هنوز تماسی با آنها برای تمدید قرارداد گرفته نشده است.
در این خصوص اسکوچیچ قصد دارد دو دستیار کروات را به کادرفنی اضافه کند اما وضعیت سایر همکاران او مشخص نیست. ماریو تات، ملادن زگانیر، وحید هاشمیان و علی‌اصغر قربانعلی‌پور در حال حاضر دستیاران اسکوچیچ به شمار می‌روند اما قرارداد آنها تمام شده و فدراسیون اقدامی برای تمدید آنها نیز نکرده است.
در این شرایط شایعاتی درباره احتمال جدایی وحید هاشمیان دیگر دستیار ایرانی اسکوچیچ هم مطرح شده است. ستاره سابق تیم ملی که سوابق فراوان در فوتبال ایران و آلمان دارد مدت زیادی است در کادرفنی تیم ملی حضور دارد اما از شرایط موجود ناراحت است.
هاشمیان در مصاحبه اخیرش اعلام کرده که هیچ کس از فدراسیون با او تماسی برای اردوی بعدی و تمدید قرارداد برقرار نکرده است. 
باید منتظر ماند و دید فدراسیون فوتبال چه تصمیمی درباره دستیاران دراگان اسکوچیچ در فاصله باقیمانده تا جام جهانی خواهد گرفت. سرمربی تیم ملی باید نظر نهایی اش را در این خصوص اعلام کند و کادرفنی به طور کامل برای اردوهای آینده شکل بگیرد.

دیدگاه‌ها