کد خبر : 1825808 | 02 خرداد 1401 ساعت 16:40 | 20.4K بازدید | 12 دیدگاه

حتی از سرمربی اسپانیا هم انتقاد می‌کنند

لوئیس انریکه و صحبت درباره یک انتخاب بحث‌برانگیز

لوئیس انریکه فهرست بازیکنان تیم ملی اسپانیا برای بازی‌های لیگ ملت‌ها را اعلام کرد و در نشست خبری خود به فینال لیگ قهرمانان نیز اشاره داشت.

 لوئیس انریکه و صحبت درباره یک انتخاب بحث‌برانگیز

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی لاروخا به‌منظور آماده سازی برای لیگ ملت‌های اروپا را منتشر کرد. اسپانیا قرار است در فیفا دی ماه ژوئن(حدود 10 روز دیگر) 4 بازی مقابل پرتغال، چک (2 بار) و سوئیس انجام دهد.

1715865

 

فهرست اسپانیا:

دروازه‌بان‌ها: اونای سیمون، روبرت سانچس، داوید رایا

مدافعان: دنی کارواخال، سزار آسپیلیکوئتا، اریک گارسیا، پائو تورس، آیمریک لاپورت، اینیگو مارتینز، جوردی آلبا، مارکوس آلونسو
هافبک‌ها: سرخیو بوسکتس، رودری، تیاگو آلکانتارا، گاوی، کارلوس سولر، کوکه، مارکوس یورنته

مهاجمان: آلوارو موراتا، رائول دی توماس، دنی اولمو، پابلو سارابیا، فران تورس، آنسو فاتی، مارکو آسنسیو

 

1715867

 

1715866

 

بازگشت آنسو فاتی و مارکو آسنسیو به فهرست تیم ملی از نکات بارز بود. انریکه در نشست خبری خود در این رابطه گفت:« درست است که آسنسیو در رئال بازیکن ثابت نیست ولی مهم این است که در تیم من چه کارهایی مهمی می‌تواند انجام دهد. شاید او اولین سورپرایز فهرست باشد. نمی‌خواهم کسی را فریب دهم. در پست آسنسیو غایبانی داریم ولی دلیل بر این نیست که در فهرست بعدی و با بازگشت غایبان، حضور نخواهد داشت. در تیم من همه فرصت نشان دادن ارزش‌های خود را دارند.
برای آنسو فاتی هم برنامه خاصی دارم و قرار نیست در مورد او ریسک کنیم. باید فاتی را در تمرینات ببینم و در بازی‌های پیش رو دقایق زیادی به او بازی نخواهد رسید. تازه از مصدومیت بهبود پیدا کرده و دعوت از او بیشتر یک نوع پاداش و روحیه دادن به او بود.»

 

1715250

 

غیبت داوید دخیا:« با او چند ماه پیش صحبت کردم و دیگر فرصتی برای صحبت نداشتم. این تصمیم من است و ممکن است در فهرست بعدی باشد.»

فینال لیگ قهرمانان:« هر جوابی بدهم به مذاق عده‌ای خوش نخواهد آمد؛ در حالی که دوست ندارم کسی را ناراحت کنم. دوست دارم صادق باشم و معتقدم اگر تیمی شایسته قهرمانی باشد، آن رئال مادرید است.»

تقویم بد موقع لیگ ملت‌ها:« نگران کننده است ولی تقویم دست من نیست و کنترلی روی آن ندارم. البته تقویم برای همه تیم‌ها یکسان است. خوشبختانه بازیکنان خوب زیادی در اختیار دارم که می‌توانند جای مصدومان را پر کنند.»
 

دیدگاه‌ها