کد خبر : 1825845 | 02 خرداد 1401 ساعت 19:06 | 28.8K بازدید | 6 دیدگاه

احمدزاده بی توجه به شایعات همیشگی

ستاره سپاهان درباره پرسپولیس سخن نگفت

هافبک سپاهان با اشاره به اینکه طی دو بازی باقی‌مانده تمام تمرکز این تیم روی دستیابی به هدف خواهد بود، نسبت به شایعات واکنش نشان داد.

 ستاره سپاهان درباره پرسپولیس سخن نگفت

به گزارش ورزش سه، فرشاد احمدزاده یکی از بازیکنان موثر سپاهان در فصل جاری بوده که حالا امیدوار است با این تیم بالاتر از پرسپولیس به‌عنوان نایب قهرمانی برسد.

او در گفت‌وگویی که با خبرنگار ما داشته به تمجید از تیم سپاهان پرداخته و همچنین در مورد حضورش در پست دفاع چپ صحبت کرده؛ پستی که اولین بار از سوی برانکو در آن قرار گرفت. احمدزاده که در نهایت با تخفیف و کاهش بخش عمده‌ای از مطالبات خود به پرسپولیس، شرایط را برای پایان دادن به پرونده خود با این باشگاه فراهم ساخته، به شایعاتی که درباره بازگشتش به جمع شاگردان یحیی گل محمدی شکل گرفته بود نیز پاسخ داده است.

* امسال به حقمان نرسیدیم
فرشاد احمدزاده در خصوص شرایط این روزهای سپاهان اظهار داشت: خدا را شکر تیم شرایط خیلی خوبی دارد و در هفته‌های اخیر نتایج قابل قبولی گرفتیم و در حال حاضر هم همه تمرکز ما روی دو بازی آینده است تا بتوانیم فصل را با بهترین امتیاز ممکن و بهترین جایگاه در جدول به پایان برسانیم و با وجود اینکه این فصل به چیزی که حقش را داشتیم نرسیدیم ولی باز هم تا جای ممکن در شرایط خوبی لیگ را تمام کنیم.

* به گواه آمار فنی بهترین تیم لیگ هستیم
وی افزود: سپاهان در حال حاضر به گواه آمار فنی بهترین تیم لیگ است و بازی‌های خوبی ارائه می‌دهد. متاسفانه بدشانسی‌های مقطعی سراغ ما آمد و در بدترین شرایط امتیازات مهمی از دست دادیم و همین موضوع ما را از کورس قهرمانی عقب انداخت در حالی‌که همه هدف ما این بود بتوانیم این فصل سپاهان را قهرمان کرده و هواداران را خوشحال کنیم.

* باید برای نایب قهرمانی صبر کنیم
بازیکن سپاهان در مورد شانس نایب قهرمانی این تیم گفت: همه چیز بستگی به اتفاقات دو بازی بعدی دارد و نتایجی که رقم می‌خورد. ما یا دوم جدول خواهیم شد یا سوم و همه کاری که می‌توانیم بکنیم این است که دو بازی باقی مانده را پیروز شویم و همین کار را هم خواهیم کرد و اینکه در نهایت چه خواهد شد؛ باید صبر کرد و دید که در کدام رتبه فصل را به پایان می‌رسانیم.

* فولاد جزو بهترین‌های ایران است
احمدزاده در مورد وضعیتش برای فصل آینده توضیح داد: هنوز تمرکزم روی دو بازی باقی‌مانده است و در حال حاضر به بازی مقابل فولاد فکر می‌کنم و کار سختی که در این دیدار داریم؛ با یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی داریم که نتایجش گواه کیفیت بالای این تیم است. فعلاً تمرکزم روی این بازی است و وقتی فصل تمام شد وقت برای فکر کردن به این مسائل زیاد است.

* امیدوارم با سه امتیاز از زمین خارج شویم
وی در مورد تقابل با تیم سابقش گفت: من دوران خوبی در فولاد سپری کردم و خاطرات خوشی از اهواز دارم و فولاد یکی از تیم‌های مورد علاقه من است و برایشان آرزوی موفقیت دارم. همان‌طور که گفتم کار خیلی سختی داریم ولی نمی‌خواهیم روند نتایج خوبمان قطع شود و برای کسب هر سه امتیاز وارد زمین خواهیم شد و امیدوارم دست پر برگردیم.

* با پرسپولیس هم در پست دفاع چپ بازی کردم
بازیکن سپاهان در مورد بازی در پست دفاع چپ در دیدارهای اخیر توضیح داد: من بازیکن چندپسته هستم و در پرسپولیس و فولاد هم در پست‌های مختلف کناره‌ها چه در دفاع و حمله تجربه بازی دارم و خوشحالم که این توانایی را دارم تا در پست‌های مختلف به تیم کمک کنم؛ هرجا کادرفنی بخواهد در خدمت تیم هستم و در پست جدید هم راحتم.

* پیشنهادی از پرسپولیس ندارم
احمدزاده در مورد شایعاتی که پیرامون پیشنهادش از پرسپولیس مطرح شده گفت: خودتان می‌گویید شایعه. من تمرکزم همان‌طور که گفتم روی دو بازی بعدی سپاهان است و پیشنهادی هم دریافت نکرده‌ام و به این مسائل فکر نمی‌کنم.

* نویدکیا از نظر فنی فوق العاده است و باید قدر امثال او را دانست
او در پایان با اشاره به کار کردن زیر نظر محرم نویدکیا عنوان کرد: باید قدر امثال محرم نویدکیا را دانست. او از نظر شخصیتی و همچنین فنی، جزو مربیان متمایز فوتبال ایران است و مسلما در آینده مربی بزرگتر و پرافتخارتری خواهد شد که کل ایران به او می‌بالد. من واقعا افتخار می‌کنم که شاگرد او هستم.

دیدگاه‌ها