کد خبر : 1825899 | 03 خرداد 1401 ساعت 00:36 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

تبریک قهرمانی؛ مدیران ذوب آهن در اردوی نساجی

مدیر عامل شرکت ذوب آهن به‌همراه مدیران باشگاه در اردوی تیم نساجی در اصفهان حاضر شدند و ضمن اهدای گل به تیم مازنی قهرمانی این تیم در جام حذفی را به مدیر عامل، سرمربی این تیم و هم‌چنین همه اعضای تیم تبریک گفتند.

تبریک قهرمانی؛ مدیران ذوب آهن در اردوی نساجی

به گزارش "ورزش سه"، تیم نساجی با شکست تیم آلومینیوم اراک در استادیوم آزادی با گل مهرداد عبدی و در حضور 50 هزار تماشاگر دو تیم قهرمان جام حذفی شد و با وجود انجام 4 بازی بعد از دیدار پایانی جام حذفی هیچ تیمی برای نساجی تونل قهرمان تشکیل نداد اما شب گذشته مدیران باشگاه ذوب آهن با حضور در اردوی تیم نساجی و اهدای گل قهرمانی این تیم در جام حذفی را تبریک گفتند که این دیدار بدون اطلاع، خوشحالی مدیران باشگاه نساجی را به‌همراه داشت به‌طوری‌که تصاویر این دیدار و اخبار مربوط به آن در کانال رسمی باشگاه نساجی منتشر شد.

ایرج رخصتی مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن، به‌همراه رئیس و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره، مدیرعامل، معاون و مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در این دیدار با ایزد سیف‌الله‌پور – مدیر عامل باشگاه نساجی، اسماعیل اسماعیلی- سرمربی تیم نساجی، مجتبی ابراهیمی – مدیر رسانه‌ای باشگاه نساجی و... ملاقات کردند و قهرمانی تیم نساجی را با اهدای گل به مازنی‌ها تبریک گفتند.

دیدار دو تیم در هفته بیست و نهم لیگ برتر امروز ساعت 20 در استادیوم فولاد شهر برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها