کد خبر : 1825942 | 03 خرداد 1401 ساعت 11:12 | 17.3K بازدید | 4 دیدگاه

آرزوی قهرمانی اروپا برای رئال مادرید

انریکه در تیم ملی سرمربی بارسا نیست!

سرمربی تیم ملی اسپانیا، لوئیس انریکه، درباره انتخاب‌های خود برای چهار بازی بین‌المللی آینده صحبت کرده است.

انریکه در تیم ملی سرمربی بارسا نیست!

به گزارش "ورزش سه" اسپانیا بین 2 تا 12 ژوئن با پرتغال، سوئیس و دو بار هم با جمهوری چک روبرو خواهد شد.
در کنفرانس مطبوعاتی، انریکه در مورد مارکو آسنسیو، مهاجم رئال مادرید صحبت کرد که در این فصل زیر نظر کارلو آنچلوتی فرم همیشگی را ندارد.
او گفت: "من آنچه را که همیشه از او دیده‌ام، باز هم دیدم. درست است که او در تیمش حضور چندان زیادی ندارد، اما مهم‌تر این است که آن‌ها اینجا در جمع ما چه می‌کنند. او می تواند اولین کسی باشد که غافل‌گیر می‌شود. بیایید خودمان را گول نزنیم، در موقعیت او ریسک‌هایی وجود دارد، اما این بدان معنا نیست که او برنمی‌گردد. فرصت هایی وجود دارد که باید از آنها استفاده کرد."
آنسو فاتی، مهاجم بارسلونا هم پس از مصدومیت های وحشتناک از اواخر نوامبر 2020، به ترکیب تیم ملی باز می‌گردد.
انریکه به وضوح نسبت به سابقه مصدومیت این بازیکن 19 ساله محتاط است و معتقد است او به آرامی و با حداقل زمان بازی به میادین برخواهد گشت.
انریکه به خبرنگاران گفت: "من برنامه خاصی دارم، هیچ ریسکی نمی‌کنیم، تمرین او را می‌بینیم، او دقایق زیادی بازی نمی‌کند. این بیشتر یک بازگشت به مسابقات و به پارامترهای تیم ملی است."
با پایان رقابت های داخلی، توجه زیادی به فینال شنبه شب لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و لیورپول در پاریس معطوف شده است.
از انریکه هم پرسیده شد که می خواهد چه کسی قهرمان مسابقات شود و او پاسخی دیپلماتیک داد:
" هر پاسخی که من بدهم همه را راضی نمی کند،  من دوست دارم همه را راضی کنم. اما از آنجا که دوست دارم منصف باشم، اگر تیمی لیاقت قهرمانی در این لیگ قهرمانان را دارد، رئال مادرید است."

دیدگاه‌ها