کد خبر : 1825951 | 03 خرداد 1401 ساعت 11:49 | 14.1K بازدید | 3 دیدگاه

محرومیت تی‌تی‌ها به سود شیرازی‌ها؛

امتیاز ویژه برای فجر در جنگ بقا

فجرسپاسی امروز این شانس را دارد که در ورزشگاه خالی از تماشاگر یادگار امام به مصاف تراکتور برود.

امتیاز ویژه برای فجر در جنگ بقا

به گزارش "ورزش سه"، فجرسپاسی در اولین فصل حضور دوباره‌اش در سطح اول فوتبال ایران نتوانست نمایش قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد. این تیم با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کرد که به صورت مستقیم روی نتایجش تاثیر منفی گذشته بود. شیرازی ها در چنین شرایطی به یکی از کاندیداهای سقوط تبدیل شدند.

شیرازی ها در نیم فصل دوم به قدری بد نتیجه گرفتند که نفت مسجد سلیمان از آنها سبقت گرفت تا اوضاع بدتر شود. سرآسیایی که به عنوان جانشین کلانتری روی نیمکت فجر نشسته، تنها دو بازی برای نجات این تیم فرصت دارد. یکی از این دو بازی امشب در تبریز برگزار می شود.

فجرسپاسی در حال حاضر با 17 امتیاز پانزدهم است. این تیم حتما باید بازی های باقیمانده خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و البته امیدوار به لغزش نفت مسجد سلیمانِ 20 امتیازی باشد. این تیم امشب در تبریز مقابل تراکتور به میدان می رود و خوش شانس است که در ورزشگاه خالی از تماشاگر بازی خواهد کرد.

تراکتور خود تا همین چند وقت پیش جزو کاندیداهای سقوط محسوب می شد. با بازگشت تماشاگران به ورزشگاه، شاگردان ساغلام دو برد کسب کرده و از خطر گریختند. آنها در سومین بازی خانگی خود با تماشاگر مقابل پرسپولیس به میدان رفتند. این دیدار جنجالی نیمه تمام ماند و تراکتور باید تا اطلاع ثانوی بازی های خود را بدون تماشاگر برگزار کند. به این ترتیب شیرازی ها می توانند در آخرین تلاش های خود برای بقا، از مزیت بازی در ورزشگاه بدون تماشاگرِ یادگار امام که می تواند فشار را از روی آنها کم کند، بهره ببرند. البته هنوز مشخص نیست که بازی دو تیم امروز برگزار می شود یا فردا. این بستگی به شرایط آب و هوایی و تصمیم سازمان لیگ دارد.

1716077

بازی دو تیم در حالی بدون تماشاگر برگزار می شود که در لیگ نهم شاهد برگزاری یکی از پرتماشاگرترین بازی‌های لیگ برتر بین این دو تیم در تبریز بودیم.

دیدگاه‌ها