کد خبر : 1826008 | 03 خرداد 1401 ساعت 16:38 | 15.8K بازدید | 1 دیدگاه

ششمین بازی هفته هم لغو شد

درحالی که طی ساعات گذشته خبر لغو پنج مسابقه لیگ برتری از طرف سازمان لیگ منتشر شده بود، حالا بازی آلومینیوم و پیکان هم لغو شد.

ششمین بازی هفته هم لغو شد

به گزارش "ورزش سه"، بنا بر شرایط آب و هوایی نامساعد شهرهای مختلف احتمال لغو بازی‌های این هفته وجود داشت. باتوجه به اینکه بازی‌ها در دو هفته آخر همزمان برگزار می‌شود، لغو یک مسابقه می‌توانست روی چند مسابقه دیگر تاثیر بگذارد چرا که علی‌رغم مشخص شدن قهرمان، گزینه‌های سقوط هنوز با یکدیگر در رقابت هستند.

پس از اینکه مسابقه های پرسپولیس و شهرخودرو مشهد، هوادار تهران و گل گهر سیرجان، نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان، فولادخوزستان و سپاهان و تراکتور تبریز و فجرشهیدسپاسی به دلیل آلودگی لغو شد، پیش‌بینی می‌شد از سه بازی باقی‌مانده نیز به لیست مسابقات لغو شده اضافه شود.

حال بازی آلومینیوم و پیکان که اراکی‌ها میزبان آن هستند به دلیل آلودگی هوا لغو شد تا تعداد بازی‌های باقی‌مانده برای امروز به عدد دو برسد. فعلا بازی‌های ذوب آهن- نساجی و مس رفسنجان- استقلال تا این لحظه لغو نشده است. این دو بازی تاثیری بر رقابت بقا در لیگ برتر نمی‌گذارند اما باید دید در ساعات باقی‌مانده تا این بازی‌ها همچنان شرایط برگزاری وجود دارد یا خیر‌.

دیدگاه‌ها