کد خبر : 1826026 | 03 خرداد 1401 ساعت 18:45 | 28.6K بازدید | 2 دیدگاه

ماموریت هانسی فلیک؛ احیای ستاره مغضوب بایرن

به نظر می‌رسد لروی سانه انگیزه‌های بسیار بالایی دارد تا به بهترین فرم خود برگردد و در این بین هانسی فلیک نیز می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.

ماموریت هانسی فلیک؛ احیای ستاره مغضوب بایرن

به گزارش "ورزش سه"، لروی سانه فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشت. ستاره آلمانی در نیم فصل اول روزهای نسبتا خوبی را در بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان تجربه کرد و توانست همکاری قابل‌قبولی با یولیان ناگلزمان و هانسی فلیک داشته باشد اما در نیم فصل دوم شرایط تغییر کرد و حتی در مقطعی هواداران بایرن علیه این بازیکن سوت‌های اعتراضی سر دادند.

اکنون و همان‌طور که در تمرینات تیم ملی آلمان قابل مشاهده است؛ به نظر می‌رسد که لروی سانه از انگیزه‌های بالایی برای موفقیت زیر نظر هانسی فلیک برخوردار است. این بازیکن در تمرین روز سه‌شنبه و بعد از اینکه بازیکنان بعد از پایان تمرین به رختکن رفتند در زمین باقی ماند و با مربی بدنساز تیم ملی آلمان به انجام تمرینات اضافه پرداخت. کاری که نیکولاس سوله و تیلو کرر نیز آن را انجام دادند.

1716190

بر اساس گزارش‌ها هانسی فلیک برای رقابت‌های لیگ ملت‌ها بازیکنانش را در بهترین فرم می‌خواهد و از آنهایی که در باشگاه کمتر بازی کرده‌اند درخواست کرده که تلاش بیشتری انجام دهند. علاوه بر فلیک، لروی سانه توسط مانوئل نویر نیز حمایت می‌شود. کاپیتان تیم ملی آلمان در این‌باره می‌گوید: "لروی کسی است که احساساتی است و در برخی مسائل نیز حساس است. عملکردی که او در 6 ماه اول نشان داد؛ دیدید. به همین دلیل به نظر من این یک سال منفی برای لروی نبود. سالی پر فراز و نشیب، مشابه بایرن مونیخ. لروی در نیم فصل اول عالی بازی کرد، این عالی بود. من کاملا مطمئن هستم که او عامل مهمی برای ما در تیم خواهد بود.

دیدگاه‌ها