کد خبر : 1826087 | 04 خرداد 1401 ساعت 09:48 | 270 بازدید | 0 دیدگاه

طالبیان:

برنامه‌ای برای تعطیلی اردوی قایقرانان پاراکانو نداریم

مربی تیم ملی پاراکانو درباره وضعیت اردوی قایقرانان پس از لغو بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین گفت: اردوی قایقرانان همچون گذشته در دریاچه آزادی پابرجاست و مشکل خاصی برای برگزاری اردوها وجود ندارد.

برنامه‌ای برای تعطیلی اردوی قایقرانان پاراکانو نداریم

به گزارش "ورزش سه" احمدرضا طالبیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت اردوی قایقرانان پاراکانو پس از لغو بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین، اظهار کرد: با توجه به این که یکی از اهداف اصلی ما حضور پرقدرت در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین بود، لغو این بازیها سبب شد تا تغییرات زیادی در برنامه‌های پیش‌بینی شده ایجاد شود. البته اردوی قایقرانان تا 28 اردیبهشت در دریاچه آزادی ادامه داشت که این اردوها پس از چند روز تعطیلی دوباره ادامه پیدا خواهد کرد.

وی پیرامون این پرسش که لغو بازی‌های پاراآسیایی چقدر از نظر روانی روی قایقرانان تاثیرگذار بود، گفت: لغو بازیها تاثیرات زیادی داشت، تلاش بر این بود که قایقرانان را به اوج آمادگی مطلوبی برسانیم و برای اولین بار حضور پرقدرتی در چین داشته باشیم که متاسفانه لغو بازیها، تمام برنامه‌های پیش‌بینی شده را تحت تاثیر قرار داد.

مربی تیم ملی پاراکانو افزود: سعی داریم برنامه‌های خود را طبق اهدافی که برای بازیهای پاراآسیایی پیش‌بینی کرده بودیم، پیش ببریم تا خللی در آماده‌سازی قایقرانان از نظر فنی و بدنی ایجاد نشود.

طالبیان در پایان یکی از مهم‌ترین اهداف طراحی شده برای تیم ملی پاراکانو را حضور در بازیهای پارالمپیک 2024 پاریس عنوان کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سرمربی برزیلی برای تیم پاراکانو، حضور پرقدرت و ارتقا تعداد مدال‌ها در پارالمپیک پاریس است. بنابراین سعی داریم برنامه‌های پیش بینی شده را به درستی اجرا کنیم و با برگزاری منظم اردوها، قایقرانان را در بهترین شرایط آمادگی نگه داریم تا مشکلی برای حضور در هیچ تورنمنت برون مرزی نداشته باشند.

دیدگاه‌ها