کد خبر : 1826139 | 04 خرداد 1401 ساعت 12:35 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان روی نیمکت؛ تصویری که کمتر دیده بودیم

تیم نساجی روز گذشته در مصاف با ذوب آهن در استادیوم فولاد شهر به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت.

کاپیتان روی نیمکت؛ تصویری که کمتر دیده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب این بازی حضور حامد شیری روی نیمکت نساجی بود؛ تصویری که کمتر از کاپیتان تیم نساجی دیده بودیم. او که به رکورد 100 بازی برای تیم نساجی در لیگ برتر نزدیک می شود و تنها دو مسابقه با ثبت این رکورد فاصله دارد در بازی با هوادار مصدوم شد و در نیمه دوم جای خود را به حسن نجفی داد و به همین خاطر در بازی با ذوب آهن جزء معدود دفعاتی بود که در ترکیب ثابت نساجی قرار نگرفت.

نساجی در این بازی علاوه بر حامد شیری؛ امیر مهدی جانملکی دیگر مدافع میانی خود و زوج حامد شیری را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت و محمد قربانی هم در اردوی تیم امید حاضر شد تا سرمربی نساجی شاهین طاهرخانی را به ترکیب اصلی تیم برگرداند و از همه جالب تر از مجتبی ممشلی برای اولین بار در خط دفاعی تیمش استفاده کند. دیروز نساجی علاوه بر این سه بازیکن از مسعود شجاعی هم در ترکیب تیمش بهره نبرد. این بازیکن هم به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا قادر به همراه نساجی در بازی های پایانی لیگ برتر نیست.

از کاپیتان حامد شیری می توان به عنوان یکی از باثبات ترین بازیکنان لیگ برتر نام برد. بازیکنی که پیش از برتن کردن پیراهن دوباره نساجی سال های سال در تیم سایپا یکی از مهره های کلیدی و موثر بشمار می رفت و همان طور که اشاره شد در نساجی هم به رکورد 100 بازی در لیگ برتر نزدیک می شود. او یک فصل دیگر با نساجی قرارداد دارد و پیش بینی  می شود فصل آینده هم یکی از مهره های اصلی تیم در بازی های لیگ برتر باشد.

1716382

دیدگاه‌ها