کد خبر : 1826183 | 04 خرداد 1401 ساعت 17:36 | 14.8K بازدید | 5 دیدگاه

گرشاسبی: اول با سپاهان، بعد با شهرخودرو بازی می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: اول با سپاهان بازی می‌کنیم و بعد با شهر خودرور و روند بازی‌های دو هفته پایانی نباید جابه‌جا شود.

گرشاسبی: اول با سپاهان، بعد با شهرخودرو بازی می‌کنیم

به گزارش ورزش سه و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل تیم فولادخوزستان، درباره لغو دیدار فولاد و سپاهان، اظهارکرد: در حال حاضر در جدول لیگ برتر شاهد سه جنگ هستیم؛ یک جنگ برای کسب رده دوم، یک جنگ برای کسب رده چهارم و یک جنگ برای نیفتادن. به دلیل همین حساسیت ها نیز بازی‌ها باید به‌صورت همزمان و در زمان مقرر انجام شوند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: شرایط هوای امروز اهواز به صورتی بود که بشود این بازی را برگزار کرد و علی رغم این که تیم فولاد کاملا آماده میزبانی و برگزاری این دیدار بود، در نهایت سازمان لیگ نیز به دلیل آلودگی هوا بازی فولاد و سپاهان را لغو کرد ولی ما اعلام کرده‌ایم که روند برگزاری بازی‌ها نباید جابه‌جا شود. یعنی ما حتما ابتدا باید بازی با سپاهان را برگزار کنیم و بعد در هفته پایانی مقابل شهرخودرو قرار بگیریم و به هیچ عنوان قبل از برگزاری بازی با سپاهان، به مصاف شهرخودرو نخواهیم رفت و این حق ما است. از سازمان لیگ هم می‌خواهیم این دقت را داشته باشند زیرا فولاد هم برای کسب رده چهارم با دیگر تیم‌ها در حال رقابت است.

وی عنوان کرد: من در این زمینه با سازمان لیگ صحبت کردم و آنها نیز قول دادند که ابتدا بازی بازی فولاد با سپاهان برگزار شود و سپس به مصاف شهر خود برویم. به هر حال نتایج همه تیم ها در ۲ هفته پایانی به همدیگر وصل است و با توجه به حساسیت موجود باید قانون رعایت شود.

دیدگاه‌ها