کد خبر : 1826188 | 04 خرداد 1401 ساعت 18:32 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

صلاح: خیال‌تان راحت، فصل بعد در لیورپول هستم

محمد صلاح امروز تایید کرد که فصل آینده را نیز در لیورپول خواهد ماند.

صلاح: خیال‌تان راحت، فصل بعد در لیورپول هستم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول خود را برای فینال شنبه برابر رئال مادرید مهیا می‌کند. تکرار فینال لیگ قهرمانان فصل 18-2017 که با برتری 3-1 رئال تمام شد ولی قرمزها حالا انگیزه بالایی برای انتقام دارند. تمرین امروز لیورپول با حضور عکاسان و خبرنگاران به انجام رسید و در پایان محمد صلاح در نشستی خبری شرکت کرد.
 

1713246

 

ستاره مصری در مورد جو حاکم بر تیم گفت:« فضای خوب و مثبتی در تیم وجود دارد. البته که به‌خاطر از دست دادن قهرمانی لیگ ناراحتیم چون فاصله زیادی با آن نداشتیم ولی هرگز تسلیم نخواهیم شد. دو جام تاکنون برده‌ایم و معتقدم بهترین راه برای پایان فصل فتح لیگ قهرمانان خواهد بود.»

از قرارداد صلاح یک سال دیگر باقی‌مانده و دو طرف هنوز بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسیده‌اند. صلاح در مورد آینده‌اش گفت:« روی این مساله فکر نمی‌کنم چون بازی حساسی پیش رو داریم و همه تمرکز روی فینال است ولی خیال هواداران راحت، فصل بعد هم در لیورپول بازی خواهم کرد.»

1716461

 

صلاح در فینال سال 2018 توسط سرخیو راموس مصدوم شد و قبل از پایان نیمه اول میدان را ترک کرد. او در این‌رابطه گفت:« بدترین لحظه ورزشی من بود. حضور در فینال و سپس مصدومیت در دقیقه 30، رفتن به بیمارستان و تماشای شکست تیم.....فصل بعد اما به خودمان گفتیم باید ادامه داد و جبران کرد. این کار را هم انجام دادیم.»

صلاح در مورد عملکردش در فصل جاری گفت:« فکر می‌کنم همه چیز خوب بود. همیشه هدفم کمک به تیم است و سعی کرده‌ام مثبت فکر کنم. در زمین تمام انرژی خودم را می‌گذارم تا تیم نتیجه بگیرد. فکر می‌کنم یکی از مقاطع بد فصل، نرسیدن به جام جهانی با مصر بود.»

درخشش لوئیز دیاز:« او انگلیسی صحبت نمی‌کند(می‌خندد) ولی از ژانویه که به تیم اضافه شد، عالی کار کرده و کمک بسیار بزرگی بوده است.»

دیدگاه‌ها