کد خبر : 1826192 | 04 خرداد 1401 ساعت 18:46 | 3.6K بازدید | 1 دیدگاه

کمترین کاری را که می‌شد کردم

کعبی: خدا به خانواده‌های داغ‌دیده صبر بدهد

مدافع خوزستانی مس رفسنجان در یک حرکت زیبا یاد و خاطره درگذشتگان آبادان را زنده نگه داشت.

کعبی: خدا به خانواده‌های داغ‌دیده صبر بدهد

به گزارش "ورزش سه"، اگر شوت دقیقه ۸۱ عقیل کعبی وارد دروازه استقلال می‌شد؛ دست‌کم مس با اختلاف کمتری شکست می‌خورد؛ وی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت:  سه یا چهارمین بازی بود که توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شد. نمی‌دانم چه باید گفت؟ خیلی از بازی‌ها بود که می‌توانستیم گل بزنیم مثل بازی با گل گهر و تراکتور که موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم ولی گل نشدند و بدشانس بودیم. ما می‌توانستیم به حضور در جمع سه تیم بالای جدول فکر کنیم. فکر نمی‌کنم هیچ تیمی در ایران به اندازه ما موقعیت گل خلق کرده باشد، امسال خیلی با کیفیت بودیم. بازی‌های بدی هم داشتیم ولی بازی‌های خوب‌مان بیشتر بود.
او در مورد دو گلی که دریافت کردند ادامه داد: اگر سخت‌گیر بودیم گل دریافت نمی‌کردیم.
این بازیکن در مورد حضور تماشاگرانشان عنوان کرد: فوتبال بدون هوادار معنی ندارد واقعا لذت فوتبال به هوادارانش است؛ امیدوارم برای فصل بعد شاهد پر شدن ورزشگاه‌ها باشیم. ورزشگاه ما ظرفیت بالایی ندارد و تکمیل شده بود و مردم پشت درها بودند.
مدافع مس رفسنجان در مورد تونلی که برای قهرمانی استقلال زدند گفت: با این کار اول از همه شخصیت تیمی و مدیریتی خودمان را بالا بردیم. خیلی‌ها آمدند گفتند که تونل زدن کار درستی نیست اما در کل دنیا اتفاق می‌افتد و شما در بازی رئال مادرید و بتیس هم مشاهده کردید که دو تیم قهرمان بودند و برای هم تونل زدند؛ امسال استقلال حقش قهرمانی بود؛ آنها تا الان بدون شکست بوده و کمترین گل خورده را دارند و از همینجا قهرمانی را به باشگاه بزرگ استقلال تبریک می‌گویم.
بازیکن مس که توپی را در دقایق پایانی به سمت دروازه استقلال شلیک کرد ولی تبدیل به گل نشد توضیح داد: شانس خودم را امتحان کردم که بتوانم گلزنی کنم ولی متاسفانه نشد.
وی در مورد پیراهنی که با جعفر سلمانی در دست گرفتند و رویش تسلیت به آبادان حک شده بود گفت: کمترین کاری که می‌توانستم انجام بدهم؛ من باید به‌عنوان یک خوزستانی با مردم آبادان همدردی می‌کردم. دیدن چنین صحنه‌هایی که مردم زیر آوار هستند خیلی سخت است. خدا به خانواده‌های داغ‌دیده صبر بدهد.
کعبی در پایان در مورد دیدار پیشرو افزود: دوست داریم هفته پایانی با برد مقابل پیکان تمام شود و به استراحت برویم؛ تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

دیدگاه‌ها