کد خبر : 1826205 | 04 خرداد 1401 ساعت 19:38 | 24.3K بازدید | 9 دیدگاه

حسینی حق دارد این‌قدر خوشحال باشد(عکس)

عملکرد فوق العاده سید‌حسین حسینی در لیگ بیست و یکم، آبی‌ها را در یک قدمی بهترین عملکرد تاریخ لیگ‌های برگزار شده؛ قرار داده است.

حسینی حق دارد این‌قدر خوشحال باشد(عکس)

به گزارش "ورزش سه "، در فصل نقل و انتقالات، سپاهان با سیدحسین حسینی به جمع بندی نهایی رسیده بود و خیلی‌ها حضور حسینی در استقلال در لیگ بیست و یکم را تمام شده می‌دانستند، ولی حسینی در حالی‌که می‌دانست با حضور رضایی و ماندن رشید مظاهری رقابت سختی برای تصاحب پیراهن شماره یک استقلال دارد پشیمان شد و در تیمی که جوانی‌اش را پای آن گذاشته بود؛ ماند.
او ماند تا با بهترین عملکرد تاریخ خود و کلین‌شیت‌های پر تکرار، نه‌تنها دستکش طلایی لیگ بیست و یکم را تصاحب کند، بلکه یکی از عوامل اصلی قهرمانی استقلال لقب بگیرد.
باسابقه‌ترین بازیکن استقلال و کاپیتان دوم این تیم و تنها بازمانده آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر حالا یکی از مدعیان حضور در جام جهانی است تا مزد زحمات خودش را از فوتبال بگیرد.
او که در نیمه اول بازی برابر مس کرمان عملکردی خیره کنند‌ای داشت و با سیوهای خود استقلال را در بازی نگه داشت باید هم این‌طوری در پایان بازی در کنار دو گلر دیگر تیم و غلامپور خوشحالی کند. این کمترین حق دروازه‌بان تیمی است که در این فصل و در جریان تمامی رقابت‌ها در جریان بازی تنها یک باخت جلوی الهلال در اولین بازی داشته است و بعد از آن هیچ‌وقت شکست را ندید.

1716484
1716485
1716486
1716487

دیدگاه‌ها