کد خبر : 1826209 | 04 خرداد 1401 ساعت 19:59 | 26K بازدید | 2 دیدگاه

اندرو رابرتسون:

می‌گفتند به اینجا می‌رسی، تو روی‌تان می‌خندیدم!

اندرو رابرتسون، مدافع 28 ساله لیورپول مدعی شد تصور چنین روزهای درخشانی را برای خود نداشته است.

می‌گفتند به اینجا می‌رسی، تو روی‌تان می‌خندیدم!

به گزارش "ورزش سه"، وقتی اندرو رابرتسون در تابستان سال 2017 و با مبلغ تنها هشت میلیون پوند راهی لیورپول شد، کمتر کسی تصور می‌کرد او به‌زودی تبدیل به یکی از بهترین مدافعان کناری دنیای فوتبال شود. اما اندرو رابرتسون در سال‌های اخیر در ترکیب لیورپول عملکرد درخشانی داشته و به یکی از بازیکنان مهم این تیم تبدیل شده است. در آستانه فینال لیگ قهرمانان، اندرو رابرتسون در مصاحبه با سایت یوفا اعتراف کرد خودش نیز انتظار رخ دادن چنین اتفاقاتی را نداشته است.

1702352

اندرو رابرتسون گفت: "در گذشته نمی‌توانستم تصور کنم چه اتفاقی خواهد افتاد، اما حالا از دوران ورزشی خود و این ماجراجویی واقعا خوشحالم. اما فکر می‌کنم اگر به زمانی که در کوئینز پارک بازی کردم؛ بازگردم و به من گفته شود قرار است چه اتفاقی رخ دهد و در چه مسابقات بزرگی حاضر شوم، در مقابل روی‌تان به شما می‌خندیدم.

من همیشه سخت تلاش کرده‌ام. همیشه به‌جای نقاط قوت خود به نقاط ضعفم نگاه کرده و با گذشت سال‌ها سعی در بهبود آنها داشته‌ام. هنگامی که این کار را انجام دهید، شرایط پیشرفت تدریجی برای یک بازیکن حاصل می‌شود. همچنین تجربه بیشتر در بازی، توانایی بازیخوانی و مواردی از این دست نیز به سبک بازی شما اضافه می‌شود. این تجارب با افزایش سن و البته حضور در بازی‌های بیشتر برای یک بازیکن حاصل می‌شود و باید همچنان در انتظار بیشتر شدن تجربه خود باشید، اما من فکر می‌کنم همی حالا نیز به این درجه رسیده‌ام."

دیدگاه‌ها