کد خبر : 1826216 | 04 خرداد 1401 ساعت 20:21 | 39K بازدید | 9 دیدگاه

غیرممکن نیست؛

واکنش ژاوی به احتمال جدایی ستاره هلندی بارسلونا

ژاوی، سرمربی جوان بارسلونا احتمال جدایی فرانکی دی یونگ از این تیم را رد نکرد.

واکنش ژاوی به احتمال جدایی ستاره هلندی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا ساعتی قبل در دیداری دوستانه در مقابل ستاره‌های لیگ استرالیا به میدان رفته و در نهایت با نتیجه 2-3 به برتری دست یافت. در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی فرانکی دی یونگ، هافبک جوان و هلندی بارسلونا و انتقال او به منچستریونایتد برای باز کردن زیر نظر اریک تن هاخ شنیده شده است. در پایان این مسابقه دوستانه ژاوی مدعی شد فرانکی دی یونگ بازیکن مهمی برای بارسلونا است، اما ممکن است در نهایت مشکلات اقتصادی موجب رقم خوردن اتفاقات جدیدی در مورد این هافبک جوان بشود.

1709010

ژاوی گفت: "شرایط تیم ستارگان لیگ استرالیا از نظر تاکتیکی خیلی خوب است. البته من زیاد فوتبال‌ استرالیا را دنبال نمی‌کنم، اما این تیم به خصوص در نیمه دوم روی ضد حمله برای ما مشکل ایجاد کردند و در مجموع بارسلونا در این مسابقه کار آسانی در پیش نداشت.

احتمال جدایی فرانکی دی یونگ در فصل تابستان از بارسلونا؟ فرنکی یک بازیکن کلیدی برای ما بوده و شرایط در فصل بعد نیز همچنان همین خواهد بود. اما همه چیز به وضعیت اقتصادی ما بستگی دارد و خواهیم دید در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد.

ناراحتی بارسلونا بابت طولانی‌شدن روند تمدید قرارداد گاوی؟ نه، به نتیجه رسیدن این مسائل و مذاکرات زمان می‌برد. امیدوارم تا چند روز دیگر بتوانیم خبر تمدید قرارداد گاوی را به‌صورت رسمی اعلام کنیم."

دیدگاه‌ها