کد خبر : 1826232 | 04 خرداد 1401 ساعت 22:29 | 49.7K بازدید | 24 دیدگاه

میشل:

امباپه حسرت خواهد خورد، نه رئال مادرید!

میشل، کاپیتان سابق رئال مادرید معتقد است این باشگاه دیگر نباید برای خرید کیلیان امباپه، مهاجم جوان پاری‌سن ژرمن اقدام کند.

امباپه حسرت خواهد خورد، نه رئال مادرید!

به گزارش "ورزش سه"، در یک سال اخیر تمامی شواهد و قرائن حاکی از قطعی شدن انتقال کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری‌سن ژرمن به رئال مادرید بود و حتی هواداران این باشگاه خود را آماده مراسم معارفه این بازیکن نیز کرده بودند. اما کیلیان امباپه به یک‌باره تغییر عقیده داده و ابتدای هفته و تا سال 2025 قرارداد خود را با پاری‌سن ژرمن تمدید کرد. میشل که یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید محسوب می‌شود، دیگر تمایلی به تماشای کیلیان امباپه در لباس این باشگاه ندارد.

1716313

میشل به نشریه آ.اس گفت: "در طول تاریخ فوتبال، رئال مادرید بازیکنان بزرگی فراوانی در ترکیب خود در اختیار داشته و هرگز از رفتن یا جدایی یک بازیکن پشیمان نشده و حسرت نخورده است. در این مورد خاص، من نمی‌دانم عدم توافق با کیلیان امباپه خبری خوب یا بد برای رئال مادرید است و این موضوع در گذر زمان مشخص می‌شود، اما این برای امباپه قطعا خبر بدی خواهد بود.

کلمه خیانت فقط در مورد صدق می‌کند که شما به او علاقه دارید، اما کیلیان امباپه هیچ احساسی نسبت به باشگاه رئال مادرید نداشته است. اگر الان سال 2025 بود نیز من تلاشی برای انتقال کیلیان امباپه به مادرید انجام نمی‌دادم. او این فرصت را داشت که لباس رئال مادرید را بر تن کند، اما اگر او علاقه‌ای به انجام این کار ندارد بهتر است در آینده نیز این اتفاق رخ ندهد."

دیدگاه‌ها