کد خبر : 1826264 | 05 خرداد 1401 ساعت 10:03 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

حضور در جام جهانی برای ما مهم است

فروغی: امیدوارم بار منفی از روی تیراندازان برداشته شود

دارنده مدال طلای مسابقات تیراندازی المپیک توکیو گفت: تیراندازی بالا و پایین دارد و امیدوارم این مسابقات برای ما بهترین نتیجه و تجربه را به همراه داشته باشد.

فروغی: امیدوارم بار منفی از روی تیراندازان برداشته شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم ، جواد فروغی در خصوص حضور در جام‌جهانی تیراندازی در باکو، اظهار داشت: کاروان ایران با 32 نفر راهی باکو شد. حضور در جام جهانی برای ما مهم است و یک دست گرمی برای حضور در مسابقات بعدی خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید با تعویق بازی‌های آسیایی آیا ممکن است مسابقات جهانی مصر و توزیع سهمیه المپیک 2024 لغو شود،گفت: همواره رسم بر این بوده است که مسابقات قهرمانی جهان بعد از بازی‌های آسیایی برگزار می‌شد و اولین سهمیه المپیک هم در آن توزیع می‌شد اما حالا بعد از تعویق بازی‌های آسیایی هانگژو باید ببینیم مسابقات مصر که شروع کننده توزیع سهمیه‌ها است، برگزار می‌شود یا نه؟

ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در رشته تپانچه در خصوص اینکه در مسابقات باکو باز هم قوانین تغییر می‌کند، افزود: تغییر قوانین تیراندازی به پایان رسیده و قوانین تثبیت شده است. این تغییر قوانین ذهن ما را در مسابقات درگیر کرده بود. بعلاوه این تغییرات زیاد بود و برای تیراندازان آزاردهنده محسوب می‌شد. همچنین روی ذهن، عملکرد، تمرکز و نتیجه ما تاثیر داشت. امیدوارم با تثبیت قوانین، بار منفی از روی تیراندازان برداشته شود.

وی در پایان گفت: مسابقات سختی در پیش داریم و از همه می‌خواهم که برای موفقیت ما دعا کنند. تیراندازی بالا و پایین دارد و امیدوارم این مسابقات برای ما بهترین نتیجه و تجربه را به همراه داشته باشد.

دیدگاه‌ها