کد خبر : 1826330 | 05 خرداد 1401 ساعت 14:54 | 739 بازدید | 0 دیدگاه

دریاچه آزادی میزبان اردوهای تیم ملی آب‌های آرام

مرحله جدید اردوهای تیم ملی آب‌های آرام از 9 خرداد در دریاچه آزادی تهران برگزار می‌شود.

دریاچه آزادی میزبان اردوهای تیم ملی آب‌های آرام

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی هشتمین مرحله از اردوهای تیم ملی آبهای آرام در دو بخش بانوان و آقایان به منظور حضور موفق در بازی‌های آسیایی هانگژو به میزبامی دریاچه مجموعه آزادی از 9 خرداد آغاز می‌شود و تا 29 خرداد ادامه خواهد داشت.

این اردو با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و کلیه افراد دعوت شده به اردو موظف به ارائه نتیجه منفی تست پی‌سی‌آر در زمان پذیرش هستند.

در این اردوی تدارکاتی پدرو سنا به عنوان سرمربی، ایمان پورعزیز و فاطمه مجللی مربیان، رضا رئیسی دستیار سرمربی، پریسا مقدم مربی بدنساز بانوان و محسن میلاد مربی بدنساز آقایان، نرگس مالمیر و مجتبی تاج‌محمدی به عنوان روانشناس در کنار تیم حضور دارند.

در بخش کایاک بانوان الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور و مهسا آذری از گیلان، هدیه کاظمی و کیانا کمال‌زاده از هرمزگان، در بخش کانوکانادایی بانوان پریسا محمدزاده از گیلان، هیوا افضلی و مرجان کرمجانی از کرمانشاه، هدیه خیرآبادی و مائده شورگشتی از تهران، در بخش کایاک آقایان علی آقامیرزایی و پیمان قویدل و سپهر ساعتچی از گیلان، پوریا شریفی از تهران، در بخش کانوکانادایی آقایان محمدنبی رضایی از مازندران، عادل مجللی از گلستان، شاهو ناصری از کردستان، شایان حسینی از بوشهر و کیا اسکندانی از تهران نفرات دعوت شده به این اردو را تشکیل می‌دهند.

دیدگاه‌ها