کد خبر : 1826338 | 05 خرداد 1401 ساعت 20:20 | 120.1K بازدید | 4 دیدگاه

فران خوتگلا:

ژاوی دیگر مرا نمی‌خواهد، از بارسا می‌روم

مهاجم جوان بارسلونا که از ژانویه، دیگر نتوانست برای تیم اول باشگاه بازی کند، به بروژ بلژیک خواهد رفت.

ژاوی دیگر مرا نمی‌خواهد، از بارسا می‌روم

به گزارش "ورزش سه" ژاوی نوامبر سال گذشته جانشین رونالد کومان در بارسلونا شد و وعده داد که از بازیکنان جوان باشگاه بیشترین استفاده را خواهد برد. در ابتدا تعداد بالای مصدومان و ابتلای چندین ستاره‌ تیم به کرونا نیز مزید بر علت شد تا ژاوی در ترکیب خود از تعداد زیادی از بازیکنان تیم جوانان و نیز دوم باشگاه استفاده کند.

1680279

یکی از آنها فران خوتگلا بود، مهاجمی 22 ساله که محصول آکادمی فوتبال اسپانیول است و تابستان گذشته با قرارداد یک‌ساله که قابل تمدید برای یک سال دیگر است، به بارسا ملحق شد.

خوتگلا زیر نظر ژاوی 450 دقیقه بازی کرد و دو گل نیز به ثمر رساند ولی از زمستان و با خریدهای جدید باشگاه در خط حمله، خوتگلا به تیم دوم بازگشت و دیگر فرصت بازی در تیم اول را پیدا نکرد. به نظر می‌رسد او دیگر شانسی برای رسیدن به پیراهن تیم اول بارسا ندارد و خودش نیز این را تایید کرد.

1680283

 

خوتگلا به اسپورت گفت:«ژاوی دیگر مرا نمی‌خواهد و باید به فکر یک تیم دیگر باشم. فکر می‌کنم به‌زودی از بارسا جدا خواهم شد.»

طبق ادعای همین نشریه، بارسا بند تمدید خوتگلا را فعال کرده ولی برای انتقال دائمی او به بروژ بلژیک با قراردادی به ارزش 4 میلیون یورو به توافق رسیده و این رقم می‌تواند بر اساس یک‌سری بندها تا 10 میلیون یورو نیز افزایش یابد.

دیدگاه‌ها