کد خبر : 1826438 | 06 خرداد 1401 ساعت 18:11 | 29.9K بازدید | 11 دیدگاه

گل نزدیم و تنبیه شدیم

آذرباد: استقلال با شایستگی قهرمان شد

کاپیتان مس می گوید این تیم فرصت خوبی را برای چهره شدن در اختیارشان گذاشت.

آذرباد: استقلال با شایستگی قهرمان شد

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجانی ها خیلی انگیزه داشتند اولین شکست استقلال را رقم بزنند و بازی خوبی را ارائه دادند اما در نهایت با نتیجه دو بر صفر شکست خوردند.

آذرباد در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: اگر نیمه اول را نگاه کنید ما چند موقعیت داشتیم که استفاده نکردیم. استقلال تیم بزرگی است، قطعا رویش کار شده و بچه هایشان زحمت کشیدند. در بیست دقیقه ابتدایی نیمه دوم بازی دست استقلال بود و ۲ گل زد، وقتی مقابل استقلال گل دریافت می‌کنید شرایط سخت می شود و همین باعث شد تمرکزمان از بین برود.
کاپیتان مس در مورد تونل قهرمانی که برای استقلال زدند عنوان کرد: به نظرم قشنگی فوتبال به همین است و فقط به جریان بازی نیست. هر تیمی هم جز استقلال قهرمان می شد ما این کار را می کردیم. استقلال با شایستگی قهرمان شد و به آن ها تبریک می گویم.
او در مورد صحبت هایی که قبل بازی درمورد تقابل خودش و منشا با خط دفاع استقلال می شد گفت: در دقیقه دو بازی علیاری تک به تک خراب کرد و چند موقعیت صد در صد دیگر داشتیم. فوتبال همین است اگر از موقعیت هایت استفاده نکنی تنبیه می شوی، استقلال از موقعیت هایش بسیار خوب استفاده کرد.
آذرباد در مورد گنجایش کم ورزشگاهشان و هوادارانی که پشت در ماندند گفت: گنجایش ورزشگاه ما دو هزار نفر است ولی سال بعد اگر ورزشگاهمان افتتاح شود ۱۲ هزار نفری است و شرایط خیلی بهتر می شود. امیدوارم هرچه سریع تر آن ورزشگاه درست شود تا تماشاگران از فوتبال لذت ببرند.
این بازیکن در مورد دیدار با پیکان نظرش را اینگونه بیان کرد: آخرین بازی لیگ است و امیدوارم با سه امتیاز آن را به پایان برسانیم و از رتبه ششم بالا تر برویم.
وی در مورد اینکه فصل بعد در مس می ماند یا خیر گفت: من با مس قرارداد دارم و تابع تصمیمات باشگاه هستم. 
آذرباد در پایان در مورد صحبت گزارشگر بازی با استقلال مبنی بر اینکه بازیکنان مس اسم و رسم دار نیستند ولی هر کدام یک ستاره هستند افزود: عملکرد بچه هایمان خیلی خوب و سال فوتبالی خیلی خوبی برایشان بوده و فکر می کنم تیم ما به معنای واقعی تیم بود. بازیکنانی که در آن بازی کردند توانستند بیشتر چهره شوند از خود من گرفته تا خیلی دیگر. زحمات کادرفنی بود که بچه ها را دور هم جمع کرد و ما در زمین آزادی عمل داشتیم. خدا را شکر سال خوبی بود امیدوارم که به خوبی تمام شود.

دیدگاه‌ها